Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Neida, gå naken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Flott! Da gjør jeg det, siden du mener det går bra HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Forresten, jakken min er 50% polyester og 50% bomull, dersom det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Surr ett honkle runt kråppen så skal det gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, da tror jei jammen at jei jør de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Men husk same-bh og sametruse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 *liker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Del Skrevet 6. september 2011 Men den sametrusen jei har, ær ikke ræin, jør de noe om jei bare vrenger an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Del Skrevet 6. september 2011 Skal ikke klage på spørsmålet ditt men HERREGUD! Det er så mye sånne "teite" spm som florere her inne. Burde jeg ha på meg jakke?, er det bra å ha på seg sko?, skal jeg gå på dass når jeg er trengt? Hallo? tenke selv?? Kan hende det er jeg som ikke tar hintet og at dette var et tulle spm mn jeg er litt lei slikt no.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #11 Del Skrevet 6. september 2011 Dette var en "reaksjon" på akkurat det du beskriver over her.. å de aller fleste (alle de andre som svarte på denne tråden) tok spøken HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #12 Del Skrevet 6. september 2011 ..en reaksjon på denne kanskje? http://barnimagen.no/forum/thread/143547761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #13 Del Skrevet 6. september 2011 Ja det var det jeg håpet på men her er maaaange sånne "seriøse" spørmål som går meg på nervene. Ikke hat, jeg er hormonell så jeg får lov til å irritere meg over teite ting Fra 16.40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #14 Del Skrevet 6. september 2011 Hehe, skjønner frustrasjonen! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå