Gå til innhold

Et syteinnlegg fra ei som er høygravid

Anbefalte innlegg

Sitter her å er høygravid og har mest lyst til å grine! Får ikke til noen ting lenger!

Sex vet jeg ikke hva er lenger. Mange dager siden sist og tror nok mannen min begynner å bli en smule frustrert. Jeg føler at det er tungvint og jeg er redd for å få vondt osv. Jeg er også redd for å ødelegge all nytelse for han. Jeg føler meg også som en sjøku fra helvete.

Så nettopp noen bilder fra et bryllup vi var i for en mnd. siden og jeg har så mye vann i kroppen at det ser ikke ut som meg engang. 16 kilo opp er IKKE gøy!

Har lyst til å sette meg innerst i klesskapet og grine til ungen kommer ut.

Beklager for dagens verste syteinnlegg

Fortsetter under...

Synes ikke det er lenge siden jeg tenkte slik...

Min lille er nå 5 uker;)

Må neste le litt - DAGER siden sex? Vi hadde sex sist i begynnelsen av juli. En ting var at alt var vondt og ubehagelig mens jeg var gravid, men etter fødselen har man jo renselsen. I tillegg har jeg hatt infeksjon i livmora og da tar ting enda lenger tid.

Så jeg satser på tålmodig ektemann og regner med ting går seg til etterhvert;)

Og kiloene - jo de + 3 til er borte;)

Kjenner meg godt igjen her ja. Bare at det er nå 3 år siden jeg gikk høygravid.

Bare å tenke på at det er bra at dere blir lei, for da er dere så utrolig motivert når riene begynner :)

Husker jeg var så glad når jeg fikk vondt av riene, haha, høres jo helt absurd ut. Men det er altså bra å bli lei av å være gravid.

Gleder meg til jeg blir lei av å være gravid igjen :)

Annonse

Her i huset har det gått flere måneder uten sex og det er fordi han ikke har lyst mens jeg aldri vært så kåt... Men må si at nå begynner jeg å bli såpass tung at det ikke frister for meg heller... Veldig frustrerende ja, men vi har ikke lenge igjen :)! Da har vi noe å se fram til ;)

Hilsen en annen høygravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...