Gå til innhold

Et syteinnlegg fra ei som er høygravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her å er høygravid og har mest lyst til å grine! Får ikke til noen ting lenger!

Sex vet jeg ikke hva er lenger. Mange dager siden sist og tror nok mannen min begynner å bli en smule frustrert. Jeg føler at det er tungvint og jeg er redd for å få vondt osv. Jeg er også redd for å ødelegge all nytelse for han. Jeg føler meg også som en sjøku fra helvete.

 

Så nettopp noen bilder fra et bryllup vi var i for en mnd. siden og jeg har så mye vann i kroppen at det ser ikke ut som meg engang. 16 kilo opp er IKKE gøy!

 

Har lyst til å sette meg innerst i klesskapet og grine til ungen kommer ut.

 

Beklager for dagens verste syteinnlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er lenge siden jeg tenkte slik...

 

Min lille er nå 5 uker;)

 

Må neste le litt - DAGER siden sex? Vi hadde sex sist i begynnelsen av juli. En ting var at alt var vondt og ubehagelig mens jeg var gravid, men etter fødselen har man jo renselsen. I tillegg har jeg hatt infeksjon i livmora og da tar ting enda lenger tid.

 

Så jeg satser på tålmodig ektemann og regner med ting går seg til etterhvert;)

 

Og kiloene - jo de + 3 til er borte;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dager er faktisk veldig lenge for oss :P Det lengste vi noen gang har gått uten sex er 1 uke når jeg lå med 40 i feber :P Så det er MEGET frustrerende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen her ja. Bare at det er nå 3 år siden jeg gikk høygravid.

 

Bare å tenke på at det er bra at dere blir lei, for da er dere så utrolig motivert når riene begynner :)

 

Husker jeg var så glad når jeg fikk vondt av riene, haha, høres jo helt absurd ut. Men det er altså bra å bli lei av å være gravid.

 

Gleder meg til jeg blir lei av å være gravid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset har det gått flere måneder uten sex og det er fordi han ikke har lyst mens jeg aldri vært så kåt... Men må si at nå begynner jeg å bli såpass tung at det ikke frister for meg heller... Veldig frustrerende ja, men vi har ikke lenge igjen :)! Da har vi noe å se fram til ;)

 

Hilsen en annen høygravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...