Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er hjemmehjelp og med den stillingen hører det til stell i et par timer på morgenen, deretter rengjøring og handling et par timer. Nå blir det endringer i stillingen snart. Da skal vi vaske hele dagen.. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det. På en måte føles det som vi faller enda lenger ned om man tenker på status. Hjemmehjelp er lavstatusyrke, men når vi bare skal vaske hele dagen blir vi praktisk talt renholdsarbeidere. Hvilket jeg er veldig glad for at noen vil være, men jeg liker at det er litt variasjon og at vi har endel stell også! Dessuten jobber vi pr idag en helg i mnd, med hjemmesykepleien. Nå skal den også dette bort, for nå skal vi jo ikke ha noe med hjemmesykepleien å gjøre lenger. Men da får vi naturligvis lenger dageri ukedagene enn det vi har nå. Jeg syns det er litt drøyt at det bare kan bestemmes slike store endringer og vi må være fornøyd med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Hva er begrunnelsen for endringen i stillingsinstruks? Er du kommunalt ansatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå