FirstAidKit Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Ja, da var det min tur til å være irriterende 100 dager igjen og ble fulltids sykemeldt igår. KAN hende tiden ikke går like fort heretter... Jaja, får holde motet oppe Hurra!
Lykkelita<3 Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Gratulerer! Hehe, nei, tiden går saktere når man er sykemeldt (er det selv). Er ikke så lett å finne på noe å gjøre når man bare går hjemme. Selv har jeg 88 dager igjen i dag.
LMWK Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Gratulerer så mye til deg Håper du får tiden til å fly også som sykemeldt! Lykke til resten av svangerskapet ihvertfall
andreita med 2 prinsesser Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Hei Da har vi termin samme dag da??15 desember?? Er ogsa sykemeldt , og har vært det i en og en halv uke, men har min datter hjemme ennå frem til førskolen begynner her nede den 12, så tiden har ikke vært så lett og fylle, stakkers lille prinsessen min
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Heldig dere som ikke har blitt sykemeldt før nå. Jeg har vært fullt sykemeldt siden uke 5 jeg. Men jeg har skolearbeid som tar opp litt tid utenom jobb også, så jeg har litt å gjøre likevel. Kommer nok til å forbli sykemeldt til jeg går ut i permisjon. Og jeg har 99 dager igjen idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå