Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Det jeg lurer på er hva dere ser etter i søknaden og evt. på personen nå de kommer på intervju? Jeg er på utkikk etter en kontorjobb. Helst innenfor advokatkontor (er utdannet som advokatsekretær), men det er ikke et must. Jeg har dessverre lite erfaring innenfor det området, men ønsker mer erfaring. Kan dere gir meg tips hva jeg kan skrive i søknaden? Jeg vet at som person så er jeg strukturert og omgjengelig, men det er de fleste sekretærene også? ps. hvis dere har tid, så kan dere gå over skrivingen min også? sikkert endel feil der....tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Det er viktig at du er engasjert og dedikert. Strukturert (nøye) og omgjengelig. Omgjengelig er viktig når man jobber på kontor, da har man som regel en del kontakt med kollegaer, kunder og leverandører etc. Effektivitet er også viktig. Det er også viktig å kunne formulere seg riktig/godt både skriftlig og muntlig. Noen tips der altså Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Tusen takk for svar 1200 og til deg som dyttet på innlegget mitt:) Hilsen HI PS. var det ikke noen skrive feil i innlegget mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Det er viktig å poengtere hvorfor du vil ha denne jobben, hvorfor jobbe akkurat her. Det bør du si noe om i søknaden, og til et evt intervju må du sette deg godt inn i bedriften, sjekk internettsidene mv. Det er utrolig mange som møter opp og nesten ikke vet hvem de er hos...det tar seg skrekkelig dårlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå