Gå til innhold

Hvis noen reagerer med å bli veldig kåt i svangerskapet, så må jo noen reagere omvendt også? eller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

JEg er gravid med nr 3, og jeg har ikke noe lyst på sex. Uansett hvor han tar på meg så blir ikke kroppen tent. Jeg har bekkenløsning, spesielt vondt over skambeinet og det føles hovent og numment nedentil. puppene mine reagerer ikke som før heller. Jeg har lyst til å ha sex med mannen min inni hodet mitt, men kroppen lystrer ikke. Dette er et stort problem nå, jeg føler vi ikke har det bra i en periode. Det var ikke slik med de 2 forrige. Kan noen si meg at dette går over av seg selv etter fødsel??? vil lysten komme tilbake? Jeg vet jo den mest sannsynlig gjør det, men blir så frustrert av å ha det slik som dette. Har prøvd å gjennomføre et samleie, men jeg bare gav opp. magen var i veien, kroppen var tung, det tar ca 10 minutter bare å snu seg fra en posisjon til en annen, og orgasmen var så langt unna at jeg ikke gadd å prøve en gang.. åååh.. kan ikke gå slik i 10-12 uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reagerer omvendt, hater sex når jeg er gravid...

 

Vi bare snakket fortrolig om dette og så gjorde vi andre ting for å ha det koselig å gøy sammen å så kom sexlivet tilbake etter at gullet var ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg tatt med knusende ro :-)

 

Spør amnnen din hvor lyst han har på sex når han ligger med prolaps i ryggen... Er man fit for fight i hverdagen har man nok lyst på sex også, men med nummer to i magen, en aktiv 3 åring og full jobb har jeg ihvertfall mye mindre nergi enn sist gang.

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh, det var godt å høre. Jeg blir frustrert av hele greia her jeg.. har ikke slitt med bekkenløsning i mine to svangerskap tidligere så da var alt så mye enklere. Jeg sov om natta, og var opplagt på dagen. det er jeg ikke nå. Å jeg blir ikke mer tent av en mann som hinter frem om sex hele tiden. Prøvde å snakke med han om det i går. han respekterer det, men det virker som han blir litt snurt. Dro den om at jeg kanskje ikke elsket han mer, eller at jeg kanskje hadde lyst på en annen!!! herregud... Det er da ikke det som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har det vert veldig opp og ned.. Normalt lyst på sex i deler av 1-tri , NULL lyst i 2-tri og meget lyst igjen nå i 3-tri :P Men det sier seg selv om man er sliten og har vondt uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to første gangene var det fullstendig tørke her i heimen! Men sist gang var jeg kåtere enn jeg noen gang har vært, og mannen ble nesten satt ut av det! :P Måtte onanere opptil flere ganger hver dag, og inviterte stadig mannen min til kos! :D

 

To første var gutter, og tredje jente, så jeg har tenkt at det kanskje kan ha en sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine to første var jenter og nå venter jeg gutt. vet ikke om det er noen sammenheng jeg men. Jeg ønsker å ha sex og hodet mitt danner sexuelle bilder å jeg får så lyst til å dele en slik stund med mannen, men kroppen nekter. Det er tørke der nede, hovent og numment! Håper jeg kommer tilbake til meg selv igjen etterpå. Merker det blir en annen tone mellom oss når sexen er ute av bildet. Har ikke gått så lenge uten før.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke er gravid har jeg lyst på sex hele tiden, og får aldri nok av mannen min! Nå som jeg er gravid har jeg aldri lyst, blir ikke tent, og synes ikke det er noe godt engang. Liker heller ikke tanken på at hodet til babyen er langt nede, se gigamagen som er i veien, eller kjenne spark mens vi holder på. Nei her er det tørke om dagen, får nøye meg med dusjen, det er bedre :) Håper seriøst lysten kommer tilbake jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...