Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Vil så gjerne være gravid nå, men vet ikke når jeg skal tørre å teste... Jeg kjente eggløsningen og hadde åpen livmormunn for ca to uker siden på onsdag. Men har ikke menstruasjon som jeg kan stole på. Man tester ikke før ikm, men hva med når man ikke vet når den skal komme? Vil vite, jeg kjenner meg gravid men vil ha det bekreftet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Ingen med lignende erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Du venter 3 uker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Hvorfor 3 uker hvis det er 4 til 5 uker siden forrige mens? Hvorfor 3 uker i det hele tatt? Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har noen fornuftige svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Hvor lenge siden er det du har hatt menstruasjon, første dag i siste mens? Jeg ville uansett ventet til det var ca. 4 uker etter første dagen i forrige mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 test når du vil. Men test på morgenurin. Om negativt tester du på nytt etter tre dager dersom mensen ikke kommer. Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 Om du hadde eggløsning for to uker siden og hadde da sex i håp om å bli gravid - så venter du med en test. Du venter gjerne 3 uker da du er sikker på at mensen ikke kommer. Fullt mulig å teste før, men du kan da få negativ, men allikevl være gravid. Hvorfor så hastverk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Del Skrevet 6. september 2011 Bare utålmodig vel. Men det er ca 4 uker siden første dag i siste mens, og den første som svarte sa at jeg skulle vente tre uker til... Det var det jeg stusset over. Jada, jeg skal smøre meg med litt tålmodighet, teste på fredag kanskje? Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå