Gå til innhold

HVor mye betale barnevakter på 14?

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på 14 som gjerne vil tjene litt penger. Hun og venninnen tenkte å tilby seg å sitte barnevakt for naboer o.lign. Hun er veldig flink med barn - har jo en lillebror som hun er vant til å passe, og er utrolig ansvarsfull og voksen for alderen når det gjelder akkurat disse tingene.

Hva kan de ta som betaling? De kommer nok til å være to, så de må dele det mellom seg.

Fortsetter under...

Tenker du som passepike eller barnevakt på kveld?

Jeg vet ikke hva prisene ligger på, men om noen ville passet mine rampegutter en kveld hadde hun fått 200kr per kveld. Er de to får de dele tohudrelappen.

Husker selv jeg fikk 100kr for mange hundre år siden.

Å så glad jeg hadde vært om jeg hadde fått et slikt tilbud på en lapp i postakassen:)

ÅÅH,, jeg også skulle blitt glad om jeg fikk tilbud om noe slikt! hadde vel gitt 200 kr for en kveld om vi er hjemme rundt 12 tiden, men litt mer om det er snakk om at vi kommer hjem på natta i 3 tiden.

Da jeg var yngre fikk jeg 200 kr, og passet jeg 2 barn fra kl 19.00 om kvelden og sto opp med dem om morgenen dagen etter. mor kom vel i 12 tiden. Jeg var kjempe fornøyd, men det er jo 10 år siden nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...