Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 I går var turn tøyet til guttungen borte fra skapet hans, (konkurranse turn). Så ikke vanlige klær. Jeg ble stresset, gutten ble fortvilet og tok til tårer for jeg var sint antakelig. Sier at han får trene i det han har på seg da, begynner å ta av han sokkene, og springer til lillebror sine klær for å finne ei t shorte (han hadde bare langermet genser på seg). Det er 3min igjen til treningen starter, guttungen står med tårer forran gutterekka som har stillt seg opp for å vente på treneren. SÅ utbryter 1 gutt: Jeg så no turn tøy i søpla på garderroben. (Denne søpla er det ikke mulig å se opp i, om han ikke vet at det er noe som ligger der! Så jeg mistenker denne guttungen for å ha rappet klærne til min gutt og puttet dem i søpla. Denne gutten har ticks og adhd, og han er ikke så på talefot med min gutt. Bør jeg si fra om denne hendelsen til sfo? Jeg skal ikke fortelle at vi mistenker denne gutten, men bare fortelle om hvem det var som sa i fra om hvor klærne lå. De kjenner denne gutten bedre enn meg (da han går på sfo der). Eller bør jeg bare la det gå? Er redd for at en annen gang så gjemmer han klærne annet sted og de blir borte for godt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Fant dere klærne igjen? Hva var poenget med å poengtere at gutten hadde ADHD og ticks? Hva har sfo med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Synst du bør fortelle episoden jeg - og opplyse om at det bør være garderobevakt om barna må bytte tøy. Har selv jobbet på sfo - og vi er faktisk veldig takknemlig for å få tilbakemeldinger. Det er jo ikke slik at vi løper bort å kjefter på noen. Vi har bare et ekstra øye med på enkelte elever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er enig at dere burde si i fra til noen. Men hvorfor SFO, og hva har det med denne gutten å gjøre???? Altså han var vel bare snill og så i fra at klærne lå der? Kan jo like gjerne være at han har sett noen som har kastet de oppi der el.... Skjønner hvorfor han ikke er på talefot med gutten din, hvis du er så dømmende møt han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Siden begge guttene går på samme sfo, og det er der turn foregår (turn hallen er der), så derfor tenkte jeg å si fra om det. Og den hendelsen hendte på sfo, da de har turn på sfo også, gutten min hadde lagt tilbake klærne sine i skapet, men noen har tatt dem ut av skapet HANS og puttet dem i søpla! H.I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Fikk svar fra sfo, de skal ta dette opp i plenum, for dette var ikke akseptabelt Glad jeg sa i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 det kom veldig utydlig frem at denne turnen var i regi av SFO, da stiller det seg helt andeledes om hvorfor du skulle tya det opp med SFO. Som jeg skrev syns jeg man skulle ta det opp, men veldig spesielt at du plukker ut EN gutt når du ikke har en anelse om at det er han en gang. Så håper for all del at du ikke nevnte noe om han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå