Gå til innhold

Helt seriøst!!

Anbefalte innlegg

Er det bare meg (og mannen min) som ikke har det rosenrødt etter vi fikk barn? Ja selvfølgelig elsker vi den lille skatten vår, og ville ikke vært foruten. Men det er tøft! Mange våken netter og avgjørelser ang. barnet lager noen skrammer (ikke evigvarende da) i samlivet. Og så sex´en da. Det virker på meg som at alle er klare til å hoppe i høyet straks ungen er ute, i alle fall før de første 6 ukene er gått. Her overtok mensen nesten rett etter renselsen var ferdig, og den varte i nesten 2 mnd. med en ørliten pause. I den pausen hadde vi sex for første gang, 3,5 mnd etter fødsel - mest for hans del. Innrømmer at det var helt ok når vi var kommet i gang, men opptakten til det var ikke noe særlig. Samme hvor han tar på meg, føles det ikke godt. Jeg føler meg enda ikke som før fødsel nedentil (er nå gått 8 mnd), og puppen tilhører jo lille nurket. De var før en av mine mest erogene soner, blir de som før igjen eller?? Vi har hatt sex tilsammen kanskje 5 ganger siden snuppisen kom til verden. Men her inne har de fleste sex flere ganger i uka, selv med flere barn. Beats me!?!

Måtte bare..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143548057-helt-seri%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er vel bare ulike? Selv hadde jeg lyst på sex igjen etter bare noen uker etter fødselen, og vi har taklet overgangen til å få barn, og flere barn, ganske bra. Vi har mange barn og sex minst 2-3 ganger i uken normalt sett. For oss er dette normale og slik vi ønsker å ha det, men jeg kan godt forstå at andre ikke er helt der.

Ikke unormalt. Pga mindre søvn, er student på heltid og en baby som krever sitt, er ikke jeg den første som hopper i halmen for å si det sånn. Det samme gjelder gubben heldigvis, han er sliten til tider han og, dermed er det naturlig at vi ikke har sex så ofte enda.;)) Det er en livs endring det å få barn, ingen tvil om det. Det tar tid å venne seg til den nye hverdagen;)

Annonse

Tror du er mer normal enn mange av "de" du nevner i tråden din.

Selv tok det 4 mnd etter fødsel før vi begynte å ha sex igjen og det gjorde vondt hver gang frem til ett år etter fødselen. Kranglet gjorde vi også ja...

Men etter 1 1/2 år ca var vi like lykkelige (og lystne på sex) igjen. Det å ikke få sove, kombinert med amming og en stor omstilling av livet er ikke bare bare for et parforhold.

Nå venter vi nummer to og håper på å få en sovebaby og at jeg ikke har så vondt i underlivet så lenge etter fødselen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...