Gå til innhold

Føler du deg gravid?

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*

Jeg testen for ei uke siden og føler meg ikke gravid hele tiden.

Kvalmen har vært veldig på og av. Noen dager merker jeg den veldig godt og andre dager merker jeg ingenting.

Noen dager stikker det nederst i magen, andre dager ikke.

Trøttheten har jeg kjent. I går kveld sov jeg to timer, uten noe problem.

Jeg er annengangsgravid og jeg føler jeg kjenner mindre denne gangen.

Hvordan er det med deg?

Føler du deg gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143548017-f%C3%B8ler-du-deg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Nei, gjør ikke det...... Har det sånn som deg, og kjenner jeg blir helt stressa av dette. Er veldig redd for å miste (har gjort det før-i april)..

Noen dager veldig mye symptomer, og noen dager ingenting.........

Kvalmen er av og på, og i dag tidlig forsvant den helt plutselig.........

Rare greier.

Første jenta var jeg kvalm hver morgen, og trodde jeg skulle dø........

Jeg føler meg egentlig gravid. Mista selv her i juli i sommer, men var hedig at jeg ble gravid rett etterpå igjen. Ikke det at jeg har så veldige symptomer at jeg ligger strekk ut, men kjenner at kroppen ikke er helt som den pleier å være. På ettermiddag/ kveld "snakker" magen noe veldig, masse murringer og bobler, er samstundes veldig trett å sliten, men ikke slik at jeg nødvendigvis får sove noe mer, trenger bare ta det litt mer med ro.Så går litt utover rutinene for trening, men det får helle bare være enn så lenge. Hadde ikke ømme bryst før nå i syvende uke og kjenner egentlig at jeg går å svelger på en kvalme som ikke enda, bank i bordet, har utvikla seg til spying. Men det er deilig!! Første gang for min del, og hærligt å kjenne at kroppen prøver å fortelle meg at det ikke lenger bare er meg her i denne kroppen:) Jeg nyter det, men ser jo at konsentrasjonen på jobb virkelig ikke fortjener noen lønnsøkning denne høsten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...