Gå til innhold

Dagens klage på en litt håpløs mann

Anbefalte innlegg

I går var jeg syk. Mannen tok seg av baby hele dagen, jeg var dårlig og ville dessuten ikke smitte henne. Avtalen var at han skulle ta henne i dag også siden jeg fortsatt var veldig dårlig i går kveld og derfor i det minste skulle få sove skikkelig ut siden vi skal ha visninger på leiligheten i dag. Hva skjer? Jo, jeg sitter her fortsatt syk og trøtt etter kun 3 timers søvn (var full av feber og fikk ikke sove) med mini på fanget mens mannen ligger og purker og sover. Han var våken men orket ikke stå opp selv om jeg forklarte at jeg har sovet lite og fortsatt ikke er bra. Er både sint og litt lei meg må jeg innrømme, syns det er særlig dårlig gjort å ikke stå opp når jeg er syk.

I tillegg skulle han rydde og vaske litt, noe han utsatte til i dag fordi han hadde jo babyen i går, så da kunne han ikke gjøre noe. Når hun sov sat han foran dataen. Endte opp med å rydde litt selv med stigende feber som konsekvens.

Skal sies at vi deler på å stå opp til vanlig altså, eneste er at han bruker så sinnsykt lang tid på å våkne at jeg som oftest våkner ut av det jeg også. Puh, det var dagens klage, hjelper litt på humøret hvertfall;p

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...