Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 10:30-11:00

Litt sært at det er slutt mellom Christer Falck og dama etter å lest utrolig mye artikler over hvor

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fint og alternativt de hat det. At alt har vært så fint og flott.

Tipper hun har vært ute på vift.

Vill gjetting. Siden han sier det er "veldig slutt".

Typisk forsmådd mann-kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ikke sitte der å tippe. Det er Christer Falck det er snakk om, han sier sånne ting som "det er veldig slutt". Det betyr ikke at hun har vært utro. Vær forsiktig med å dømme folk du ikke kjenner, det kan komme til å slå tilbake på deg en dag. Da kan det hende det ikke er noen der som taler din sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer Falck har vært på ei "øde" øy i lengre tid, mens dama hans spilte inn dusjscener med Aksel Hennie.

Hvor høy er hun egentlig, hun som nå blir eksen til Christer Falck?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, er christer Falck ledig??? Faen at jeg er gift, altså, er hemmelig forelska i han!;-) Han tok på meg en gang han skulle gå forbi meg i garderoben på Hurlumheihuset, tror ikke jeg vaska toppen min på flere uker, hahaha! (typsik nok var jeg høygravid og gravidfeit den gangen, så tviler på han lot være å vaske hånda si...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja jeg har ikke lest en eneste artikkel om dette forholdet. Ikke visste jeg hvem han var samboer med heller. Har knapt hørt om hun dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, jeg tenkte heller mer i gaten at Christer Falck er sjalu på oppmerksomheten dama nå får, etter å ha slått igjennom som skuespiller. Han er nok mer egosentrisk enn de fleste. Og jeg ser for meg at han takler slikt svært dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper hun har hatt seg med han der superdeilige dansken i den filmen... mmmm.... han var digg! uansett synd da. syns christer falck virker som en utrolig kul fyr og de har to små barn.. alltid trist da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...