Knotten & lille persille Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 / dager til termin og sliten! Har vært syk med uvi i snart 2 uker, har fått antibiotika, men det tar sånn tid å bli frisk! Datteren min på 2 år som vanligvis er en skikkelig mammadalt er superfornærmet på meg om dagen fordi mamma ikke klarer alt hun pleier. Nå er bare pappa god nok og hun koser seg mer i bhg enn hjemme med meg. Om jeg leverer sent og henter tidlig er dagen bare krøll og trass:( Skal egentlig til igangsettingsakupunktur idag, men vet ikke om jeg orker, er nesten redd det skal fungere for godt. Har lyst til å sove , men får det ikke til. Blir bare liggende å vri meg. I natt har jeg vært oppe hver time siden jeg la meg kl 1 og kl 5.30 våkner lillegull klar for en ny dag. Bortsett fra at hun var morragretten som få og sånt er jo som kjent smittsomt.Så fort hun er ute av døren med pappaen er alt bare fint, kjenner jeg blir i overkant lei meg for en slik filleting.....bør jo egentlig bare være glad for det! Nei, nå skal jeg gi sengen et nytt forsøk og se om jeg orker å dra meg til akupunkturtimen senere. Kan jo alltids be henne gi meg noen sovenåler istedet! Dagens syt og klag, godt å få det ut!
Skrømti Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Ja, phu, det er godt å få luftet tankene litt og få satt ord på ting! Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå