Harfåttprinsen:) Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Har sovet sikkelig dårlig i natt også, kan bli små gal av dette.. jeg som tenkte at nå på slutten av sv.skapet skulle jeg sove lenge, men den gang ei, masse mensmurringer,kynnere,bekkensmerte... oppe kl 02,30 inatt, tok meg en paracet,men den virket jo ikke.. Har fortsatt murringer i ryggen... men sånn må man sikkert regne med når det er 13 dager til termin Men det posetive idag får være at jeg snart skal til jordmor (kl 09,00), og jeg håper virkelig at hodet har festet seg... ellers skal jeg bare slappe av, å håpe at denne dagen bringer med seg noe spennende det er låv å håpe Hvordan er det med dere andre?? Ønsker alle en fin dag
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Hellu!! :0) Japp ny dag är det - fantastiskt! Så dagarna går, haha! Helt förträfflig natt här också men otaliga toalett besök och kynnere, men nu är det snart slut! Jippi! Har brukt morgonen på att planlägga nästa års semester till USA - inte helt fel måste jag säga. Glädjer mig som en UNGE!! hihi! Ellers så är jag sååå spänd på jordmor timme imorgon...mulighet for stripping.. jag kommer bli sååå skuffa om jag inte är mogen och hon inte kan göra det(!) Har liksom min tro på det imorgon jag av en eller annan grunn..! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå