Gå til innhold

kvalmen tilbake i uke 28?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er straks i uke 29 å kvalmen har kommet snikende inn IGJEN.. Er på morgen og kvelden det er værst. flere som kvalmen har kommet tilbake hos så sent i SV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært kvalm tidligere i svangerskapet, men begynte nå i uke 36. Fikk råd om å kjøpe noen armbånd på apoteket mot svangerskapskvalme og reisesyke. De fungerer kjempebra. Bruker de bare om natten siden det er da jeg er kvalm, og har ikke kjent noe etter jeg begynte med dem for en uke siden. Det er noen tøyarmbånd med en plastikk-dings som skal trykke på et akupunkurpunkt på håndleddet.

Skrevet

Jeg fikk også tilbake kvalmen rundt de tider..det startet med en gang nå og da, for så bare å bli hyppigere for så å være ganske konstant kvalm fra uke 36-ish. Er nå 39+5. Kvalmen er fortsatt intens, men heldigvis ikke lenger helt konstant.

Skrevet

Jeg var kvalm fra før jeg fikk positiv test til rundt uke 14. Så startet det på igjen rundt uke 20 og fra da av har det egentlig bare økt i intensitet. Sliter veldig med kvalme nå i uke 34, men heldigvis ingen oppkast :-)

Skrevet

Jeg har vært kvalm stort sett hele svangerskapet. Begynte tidlig, rundt uke 6 og varte fram til ca 28. Kom tilbake rundt uke 32. Har roet seg litt igjen(er 39uker), men det hender at jeg får noen "spyanfall"

Skrevet

Har ikke vært kvalm tidligere i svangerskapet, men de to siste dagene har jeg vært småkvalm og uvel. Har hørt at det kan skyldes fordi det er så mye press på magesekken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...