*Mamma'n* OVERTID Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Er 31+3 nå, og hadde gått opp 2 kg i svangerskapet til nå, men.. nå har jeg pluttselig gått ned 1 kg. Jeg sliter litt med å få i meg, og å holde på mat for tiden, så skjønner jo hvorfor vekten viser nedgang. men hvor mye har det å si for babyen i magen så sent i svangerskapet? Er det slik at babyen tar den næringen den trenger uansett? tilogmed når man ikke får i seg mye den kan ta denne næringen fra?! Takk for svar
konemor med gutt+spire:) Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Jeg har også gått ned i vekt nå. Sist la jeg på meg 15kg til termin. Er i uke 30+2 og har på tre uker gått ned nesten tre kg. Dette til tross for at jeg spiser som jeg har gjort. Jeg hadde gått opp 6kg da jeg begynte å gå ned i vekt. Trodde liksom at man bare skulle øke og øke i vekt nå siste tre mnd jeg...? så håper noen kan svare. Jeg for min del var overvektig før jeg ble gravid så om jeg har gått ned og dette ikke er farlig blir jeg bare glad jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå