Gå til innhold

Hur många dagar har du till termin idag 6 september? ;0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag har 6 dagar. Känns länge - men herregud också som om det vore igår jag skrev typ 66!! ;0)

Ha en fantastisk dag allihopa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. Går her å tråkker med menssmerter, maserier , sliten, trøtt på min 5 dag overtid :( kontroll på torsdag om ingenting skjer... Trøsten er at innen en uke er hun her <3 ha en fin dag !!

Skrevet

62 lange dager..

Vil bare ha henne ut nå! sliter så utrolig mye psykisk for tiden, men får vell bare holde ut :)

Skrevet

*Mamma`n* uff det lät inget koselig ut - hoppas att du får en fin dag och att tiden framöver går i rasande fart för dig! :)

Skrevet

59 dager igjen! Så begynner så smått å nærme seg. Men merker dagene gjerne kunne gått litt fortere :)

Skrevet

13 dager igjen...... Kom,kom lille venn :)

Masse lykke til til dere med termin og som går på overtid :)

Skrevet

7 dager igjen og trøtt som ei strømpe etter en laaang natt. Skal aldri jinxe meg selv igjen og si at jeg sover godt om natten ihvertfall!

Skrevet

37 dager igjen å nå er jeg lei, venter egentlig at det starter hvert øyeblikk da jeg har fått alle mine ca 1 mnd før tia.

Skrevet

Termin i dag!!!!! Eller -0 dager som det så fint står på siden min:) Ikke viste jeg at 0 var ett negativt tall....

Skrevet

Siste dag med tallet 2 altså....20!!

Skrevet

-5 dager, snart en uke på overtid her.. huffameg! Er i min 42. (!) uke..

Legekontroll i morgen, med bestilling av overtidskontroll på KK Haukeland. Krysser fingrene for at de har fått implementert de nye overtidsreglene, slik at jeg da max har en uke igjen til igangsettelse. Men krysser fingrene (IKKE bena hvertfall!!) for at lille Anna bestemmer seg for å komme naturlig, før den tid :)

Masse maserier igjen i natt, men det stoppet opp -som vanlig.. Det MÅ jo resultere i noe iallefall!

Ha en fin fin dag alle dere fantastiske damer innpå her! Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten dere nå, spesielt på overtid! :)

Skrevet

- 3 dager :(, dvs. 3. dag på overtid. Komme nå, lillebror :)

Overtidskontroll fredag. Blir ks hvis ting ikke kommer i gang av seg selv, for jeg skal ikke settes i gang.

Skrevet

53 dager igjen! virker som en evighet, men det har jo gått så fort til nå:) fyker nok avsted! brått er det perm fra jobben!

Skrevet

-5 dager på overtid!! Ser at vi er 3 stykker som følger hverandre her....

Holder på å miste motet litt, har virkelig ikke lyst til å bli satt igang, vil at det skal starte av seg selv! Men må vell bare vente og se! Skal på overtidskontroll på torsdag etter planen, håper jeg slipper den. Har masse vonde kynnere som kan vare i 4-5 min, med menssmerter og tak i ryggen, men de er uregelmessige og kan vell da ikke kalles rier!

Skrevet

48 dager igjen :D kjempe gøy.. For nå er det virkelig ikke lenge igjen :D Og det er fortsatt masse en skulle fått gjort ;s

Skrevet

I dag er det 17 dager igjen. Men er overaskende rolig på at jeg skal gå noen dager over.

Skrevet

8 dager igjen! Ser ut som lillemor trives i mammahuset sitt gitt :)

Skrevet

4 dager igjen.. Komkom! Fikk 2 dager før termindato, så da satser jeg på at han kommer om et par dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...