Gå til innhold

Jubeltråd - hold gjerne oppe på førstesiden

Anbefalte innlegg

I dag vil jeg juble for at jeg har vært oppe og hjulpet til med morgenstellet av minimor på 6 år - for 3. dagen på rad!! Uten å legge meg igjen etterpå. Hurra! :)

Formen er stigende (uke 24), jeg har endelig begynt med den ekstra oppfølgingen jeg har ventet på fra sykehuset, fått riktige medisiner og lillegutt sparker masse!

Forresten er magen blitt helt nydelig, og alle gravidklærne mine ser nå smashing ut! ;)

Skal også på kafé med en god venninne og hennes baby, dette lover godt. Jubel!

*check*

Fortsetter under...

Jubler over å i det hele tatt være (fortsatt) gravid!!! Dette barnet har vi ønsket og prøvd å få i 8 år! Og opplevd en intrauterin fosterdød/senabort i mellomtiden. Men nå er jeg kommet lenger enn jeg var sist, og tillater meg å håpe at det går bra denne gangen :)

Annonse

Jubler for at vi fikk se en levende og sprellende babis i magen denne uka <3 Jubler også for 12 fullgåtte uker!! Gleder meg også vanvittig til juleforberedelser og julekos! Rett over nyåret blir det ordinær UL og litt handling til den lille (salg!!). Så jubler over at den neste måneden kommer til å fly avgårde.

Jubler for at helgen skal gå fort! Har fått tidlig UL på Mandag, da er vi 13 uker på vei og skal endelig få hilse på lille smurfen som bor i magen!!!! :D ÅH, hvor jeg gleder meg:D

Er sjokkert, men glad! Akkurat vært på på den ordinære Ul og fått vite at det ikke var en prinsesse som vi fikk vite på forrige UL der inne men en liten prins. Gynekologen var ikke i tvil og så helt klart den lille tissefanten :-). Ble og satt tilbake 2 dager så termin er nå 25 april. Jubler for at jeg er i uke 19+1 og skal mamma til en liten prins =)

da jubler jeg for at første UL er gjort, og det var en perfekt liten smurf i magen:D Er 13 uker på vei, og lille smurf var så aktiv at dem sleit me å få målt lengde og tatt bilder <3 Livet er bra!!!!!!!!!!!!! :D

Annonse

Jubler for å være halvveis(20+1), og at det er første desember. OG at jeg og mannen har et stort jubileum i dag som skal feires med romantisk middag med huset fullt av levende lys :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...