Gå til innhold

Jubeltråd - hold gjerne oppe på førstesiden

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Inne på 1.trimester har vi hatt en kjempefin jubeltråd gående. Hyggelig lesing! Nå jubler mange for at de er i gang med 2.trimester og da hadde det vært fint å fortsette jubelen her inne. Jeg kan starte med å si at jeg jubler for at kvalmen har gitt seg og at jeg ikke er like sliten lenger. Jippi!

Jeg oppfordrer alle som har noe stort eller lite å juble for å notere det her. Og til de som ikke vil juble, men syns det er hyggelig å lese jubel, gi innlegget et lite dytt.

Fortsetter under...

Jeg jubler over at kvisene har trukket seg tilbake, jeg er ikke så ofte oppe på do og tisser om natten og hummøret er mye bedre (har sikkert en sammenheng med at jeg ikke er super trøtt hele dagen ;) )

Da jubler jeg litt sammen med dere jeg også!

Utrolig glad for at formen begynner å bli bedre etter lang tid med oppkast og kvalme...Energien er på vei tilbake og det er helt topp:)

Er 12+6 idag og skal til jordmor på ultralyd idag :) Både gleder og gruer meg, men aller mest gleder jeg meg til å se den lille som bor inne i magen min:) Håper alt er som det skal være!

Lykke til alle sammen :)

Annonse

Eg vil juble for at eg plutseleg er 12+2 og at eg har undet 200dagar igjen til termin!:D Dessuten kjem ei intetanande svigermor på besøk i dag, og det skal bli veldig stas!:)

(Og så vil eg juble for baksten eg skal bake, som SKAL bli bra!;) hihi!)

Annonse

Jeg jubler for at jeg i det hele tatt har mine egne gener i magen, etter tre mislykka pergokurer og ett mislykket ivf, 3 års prøver med nedslående resultater og beskjed om å gå for ED eller adopsjon, sitter jeg nå her med gutt i magen og 100 dager igjen til termin:)))

Jubler også over at jeg er ferdig med INTENS kvalme og spying som varte til uke 20, og en hoste med brekninger og spying av slim som har vart i to mnd!!!! Nå kan jeg endelig begynne på min 7 mnd FRISK OG RASK:)

Gleeeeeeeeeeeeeder meg til å reise på Ikea og handle masse stæsj! (hadde det ikke vært for disse bombetruslene:()

Hurra!!! Er ferdig med uke 14 i dag og har vært hos jordmor for første gang. Veldig koselig dame som gjorde det til en fin opplevelse:-) Og hjertet til det lille vidunderet vårt slo som bare det:):) Føler meg så heldig!!!

Eg og komande storebror var hos jordmor i dag og fikk høyre fosterlyden!!<3 156deilege dunkdunkdunk i minuttet!<3

Veldig glad no, og i tillegg at det er 4årsdagen til meg og min kjære!<3 Og vi skal heim og besøke mine (uvitande) foreldre i helga.

Måtte dagane som kjem bli like bra som dagen i dag!:D

*Hurra!*

• 2 uker senere...

Jubler for at jeg er på bedringens vei. Er deilig den følelsen etter å ha vært skikkelig syk. Har hatt influensa og kraftig urinveisinfeksjon samtidig. Men nå er jeg smertefri og ganske ok i formen =)

Jeg jubler for at jeg i uke 26 fortsatt er i super bra form, selv om jeg forventet å få problemer med ryggen og bekkenet siden jeg går på skole og må sitte i ubehagelige stoler hver dag :)

Og jeg jubler for at jeg er så heldig å skulle få mitt andre barn med den mest fantastiske mannen jeg vet om :)

På tide at noen jubler litt igjen:)

Jeg har masse å være glad for. Jeg og samboern har der bedre enn noen gang. Herlig harmoni i hjemmet:D spennede jobb og en god sparkebaby i magen:)

Men det jeg er mest glad for akkurat i dag er at jeg har bestilt barnevogn. Klarte å snike til meg en av de nye limited edition citycrossvognene i nautic grey fra Emmaljunga. Superfornøyd, rett og slett drømmevogna når det kommer til farger....hurra!!:D

• 1 måned senere...

Lite jubling i det siste jenter:-)

Jubler for at jeg snart er 22 uker på vei og at livet er fantastisk:) Eksemen er foreløpig mulig å leve med (var et helvete fra uke 16 sist), og bekkenløsningen har gått greit foreløpig:)

Kom igjen jenter, dere har vel noe å juble for dere å? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...