Gå til innhold

Mannen min er utro...

Anbefalte innlegg

...og jenta han er utro med er omtrent 15 år yngre enn han!!

Hva gjør jeg nå?? Jeg sjekket telefonen hans i går, og ut fra meldingene de har sendt seg i mellom de siste ukene anser jeg det som meget sannsynlig at de har hatt sex...!

Jeg vet hvem denne jenta er, men jeg kjenner henne ikke - jeg vet at hun og min mann er en del av samme miljø i form av felles fritidsinteresse, men aldri verden om jeg hadde trodd dette hverken om henne eller han!!!

Jeg kan jo ikke spørre han direkte og dermed avsløre at jeg har sjekket telefonen hans, alternativet er jo å ta dem på fersken og jeg vet rett og slett ikke om jeg orker tanken engang... Ikke vet jeg hvor de befinner seg når de holder på heller, men meldingene lar meg sitte igjen med liten tvil, det må ha skjedd noe... Kjenner jeg er helt nummen. Vi har to små barn sammen, og nå finner han seg en elskerinne som knapt har passert 20?? (Hun er selvfølgelig smellvakker, kan ikke fatte hva hun ser i han, hun kunne sikkert fått hvem som helst på sin egen alder...) Ting har ikke vært helt bra hjemme i det siste, men han kan da ikke forlate familien sin for henne??? Jeg har tusen spørsmål og vet ikke hvordan jeg skal angripe saken. Men det er helt umulig å late som ingenting også...!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143547493-mannen-min-er-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sant at det han har gjort er hundre ganger verre, men jeg vil helst slippe å synke til hans nivå, for han kommer helt sikkert til å bruke det mot meg... Men finner jeg ingen annen løsning må jeg bare gjøre det... Forholdet vårt har vært heller dårlig de siste par årene, så han kommer ikke til å merke at noe er galt før jeg tar det opp uansett... :( Jeg er bare så lei meg nå, og aller mest for barnas skyld. hi

Kan ikke kaste han ut, vi eier hus sammen, men han har dobbelt så høy inntekt som meg og vi har basert oss på det... Klarer ikke å se for meg et liv uten han, selv om forholdet vårt kanskje er praktisk-økonomisk så er det bedre enn å være alene, og aller mest av hensyn til barna... Og jeg vil ikke at de skal ha en stemor som såvidt har passert 20!! Er så forbanna nå!!! hi

Han er utro mot deg, han puler noen andre og du er redd for å innrømme at du har sneket i telefonen hans?? Hva i svarte? Sett det litt i perspektiv kvinne! Skulle han ha noen som helst rett til å bli sint fordi du har sett i telefonen hans når det han driver med er så mye verre??

Si det som det er du.

So what om han bruker det imot deg?! Da viser han seg jo som den taperen han er. Da kan du bare se nedlatende på han, le litt og riste på hodet. Å sitte å kjefte fordi du har sett i hans telefon når det viser seg at han er en utro faen er jo bare å sikre seg selv.

Kan jeg få bli litt stygg i kjeften? Mulig dere er sånne søringer som rynker på nesen av saftig dialekt ...så dekk øynene ....

Om min mann kom hjem med fettsaften til en annen dame rundt kuken, så mener jeg at jeg har all rett til å være litt proaktiv når det kommer til min egen helse, rett og slett beskytte meg selv mot de sykdommene de eventuelt driver å deler seg imellom. Si det til han du.

Ja, det er jo sant som du sier... Får vel bare psyke meg opp og ta det opp med han i morgen... Huff. Er så redd for hva utfallet blir i tilfelle. Det var ikke bare type sexmeldinger, men sånne klissete forelsket-meldinger også... Hvis han har tenkt å gå vet jeg ikke hva jeg gjør :( :( hi

Annonse

Hør her - hva tror du at du kommer til å oppnå i denne situasjonen da?

Jeg ser for meg noe ala dette:

Du sitter der og gråter, trygler han om å slutte, om å bli. Han prøver seg på en del forsvartaler, hersketeknikker og sure miner fordi du snoker i hans telefon.

Så kommer han enten med en løgn som du går med på utad fordi du så gjerne vil tro på han, eller han lover å slutte.

Det eneste som kommer ut av det er at han skjuler sporene sine bedre.

Mannen tror jo pr. dags dato at gresset er grønnere på andre siden.

Hiv han ut, la han miste deg, om han evt. kommer til fornuft og er en mann å gi en ny sjanse så vil han kjempe for deg, da er det mer sannsynlig at han kommer til å holde seg på matta senere.

Om du er den som kjefter, gråter, trygler og "tilgir" nå med en gang, uten at han har fått kjent på å miste deg så vet han at han kan gjøre hva han vil, du er der likevel.

Hiv han på hodet ut.

Går ut i fra at du er 100% sikker på at han er utro......hvorfor du ønsker å være en nummer 2 og barnevakt for han kan jeg ikke helt skjønne.

Jeg ville nok i den situasjonen valgt å ta tilbake makten over mitt eget liv og sagt til han at jeg ville ut av forholdet, at jeg ikke lenger har følelser for han og at han ikke klarer å fylle MINE behov (hehehe dette ville jeg lat sveve litt slik at han fint kunne tro at det var sex det var snakk om). Jeg ville enten bedt han om å flyttet ut eller selv funnet et annet sted å bo. Så ville jeg tatt meg tid til å sørge når jeg var alene.

Ring 20-åringen og spør om det er sant at hun har HIV, for det har du nemlig hørt fra folk i miljøet.

Og så legger du til at "det er best du ikke smitter mannen min, du bør nok holde deg unna han. Så ikke ryktet sprer seg fortere enn smitte!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...