Gå til innhold

Off kjenner jeg gruer meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

til nok en natt med rastløse ben, kreamper i legger, halsbrann, bekkenvondt og LURERIER!!!!!! vil så gjerne bli ferdig med dette svangerskapet nå... Lille gutt kom ut!!

Beklager sutring..

men nå har jeg gått i 2 uker med 4 cm åpning å vært dødsklar fra den dagen jeg fikk vite det.. å sover LITE for tiden.. sovner ikke før kansje 3-4 tiden å har en 3 åring som våkner så fort sola er stått opp.. er lei av å ha lite energi.. vil være full av energi som jeg til vanlig er, gå ut på turer lage gode middager til familien.. vaske huset med smil om munnen.. nei, er lei av at alt er ett ork.. til og med å forflytte seg fra sofaen til doen som jeg også gjør 10000000 ganger løpet av døgnet er ett ORK!!!!

off ble mye klaging, men gud hvor deiligt det var å få det ut :P

Ha en fin kveld alle sjønne damer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stackars!! Vilken vecka är du i? Såå orättvist att ha 4 cm öppning såå länge! Hade blivit gal själv jag! Har du blivit erbjuden stripping? Kanske det kan få igång det? Ev några kärringråd..?

Hoppas du får sova lite inatt - eller föda!!!

Kram

Skrevet

Er i uke 38... fødte i uke 37 sist så har jo håpet lenge på en tidligere fødsel denne gang og.. men her er det bare masse lureri :P Jeg skal til jm i slutten av uken å bli strippet, gruer meg har hørt det gjør grusomt vondt så har hatt sex for harde live for å få gang på det selv, men foreløpigt ingen effekt... Krysser fingrer og tær for at det snart skjer av seg selv :)

Takk søte deg, håpe du og får en fin natt med god søvn :)

Klem

Skrevet

Makan till orättvist!!! Förstår gott du är frustrerad - det hade jag minst sagt varit också!! Massa lycka till på fredag - om det inte satt igång innan det!! ;0)

Skrevet

Ja ikke sant.. føler meg litt lurt :oP men har heldigvis verdens beste samboer som har vært en utrolig flott støttespiller disse to ukene... så har blitt forelska på ny omtrent så noe godt har jo kommet ut av det :) hehe

Takk for det:) grugleder meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...