Gå til innhold

Dock boots som vintersko? noen erfaringer?

alenemed1. ♥

Anbefalte innlegg

Synes de virker ganske praktiske og ikke minst behagelige.

Tulla mi er 2 år og tenkte ha de i bhg. Det står jo at de skal tåle ned til 15 minus og i og med at tulla er såpass liten vil de jo ikke være ute om det er så kaldt.

Noen som har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har nettopp kjøpt disse til min 2åring!

Eneste erfaringen jeg har med de, er fra jobben min i barnehage.

Det jeg ser der, er at stort sett alle barn har et par vintersko ( type Gore tex e.l) og så har de et par av enten denne typen eller cherrox!

så denne fungerer mer som vinter støvel.

Vet egentlig ikke hvorfor det er slik, men sånn er nå min erfaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt både dock boots og vintersko til mine. Jeg forestiller meg at dock boots kan bli litt klamme å ha på seg hele vinteren. De puster nok ikke så mye. Greit når de er "slush"-snø men ellers vil de bruke vintersko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dock Boots er vel mer beregnet som vinterstøvler er det ikke?

Jeg kjøper i alle fall alltid vanlige vintersko og har dock boots i tilegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har vintersko i tillegg, men som mange års i bhg harj eg erfart en del med disse dock bootsene... Et par unger som kun hadde de som vintersko/støvler og selv de dagene vi var ute når det var rundt 17-18 minus så var ungene like gode og varme i disse dock bootsa. Det ble jeg faktisk like overrasket over hver eneste gang.... Men de funka nesten bedre enn mange andre vintersko =)

Jeg har før første gang kjøpt slike til våre unger i år og kommer til å supplere med vintersko, for å i det hele tatt ha et skift par =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de ikke funker i kaldt vær. En 2-åring bør i tillegg ha bedre sko å gå i hele vinteren. De trenger mer støtte enn disse støvlene gir.Som en ekstrasko er det helt greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde DockBoots og dyre Gore Tex til guttungen på 4 ifjor vinter. Fikk han velge sko valgte han alltid DockBoots. De fine GoreTex skoene måtte jeg kommandere han til å ta på i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...