Gå til innhold

Vurdere å kjøpe meg bolig sammen med min mor,tomansbolig

Anbefalte innlegg

med hver vår leilighet.,Hvordan tror dere dette vil fungere.Jeg vil aldri ha råd til enebolig på egen hånd.Og kjøper jeg en enebolig med utleie del sammen med min mor så kan jeg få hus med hage.Har ett barn.Hvordan tror dere dette vil fungere=??

Fortsetter under...

Oi oi, ære den som klarer det, men jeg hadde ikke orket å bo så tett opppå min mor. Jeg er glad i henne, men i små doser og ikke sånn rett oppi hverdagslivet hver eneste dag 365 dager i året. Kan fort bli meget klamt og trangt, for begge.

Men om du tror at det vil fungere for dere så hvorfor ikke?

Vet ikke om det vil funke..Men er alene med mitt barn.og føler meg så forferdelig alene hele tiden. Og savner veldig en hage.orker ikke å være sammen med henne hver dag.vil at vi skal leve hvert vårt liv.uff kanskje det bare er en dum tanke dette.Bor i leilighet nå og syns det er trist..

Vi har gjort det med mine svigerforeldre og det har fungert aldeles utmerket. Det viktigste er at man på forhånd er enig om en del kjøreregler og respekterer hverandres privatliv, ellers funker det ikke.

Naboene våre bor sånn, og det virker som det går fint med dem. Foreldrene bor nede og "barnet" med familie oppe.

Personlig har jeg et veldig godt forhold til min mor, og jeg kunne godt delt hus med henne (med hver vår del). Men nå har min mor mann og små barn så det er uaktuelt..

Sett deg ned med din mor og lag regler som dere er pliktige til å holde - snakk med hverandre og finn ut hvordan dere ser for dere hverdagen i samme hus.

:- )

Annonse

Ja det er sant viktig at vi har klare linjer på at vi skal ha privat liv..Er spent på hva som skjer.jeg må selge min bolig og hun sin..Også må vi finne noe vi har råd til.Mye å tenke på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...