Påanigen :) Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Jeg er så glad for alle dere positive og hjelpsomme damer her inne på barn i magen. Det er så godt å kunne lese om alle deres utfordringer, gleder og tanker. Og få luftet det jeg selv tenker på uten å gå mann og mine barnløse venninner på nervene. Hehe. Det hjelper mye i en ensformig permisjonshverdag. Og her inne treffer jeg ingen kranglefanter eller besserwissere, bare godvilje. Kommer til å savne denne tiden her, vet at dette er mitt siste svangerskap, og det er så spennende å gå rundt å vente. vi har dette fantastiske til felles, og det er egentlig helt utrolig. ) ønsker dere alle vonde rier, ukompliserte fødsler og masse søvn og kos før det skjer ihvertfall. Og lykke til!!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Herligt skrevet!! *klapper for den*
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Signerer på denne! Et fantastisk sted å "være"
Septemberknøttet Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Enig med denne jeg også! Lykketil med innspurt alle sammen:-)
jobber med saken har klart det Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Utrolig kjekt med støtte til alle døgnets tiden:) Kjekt å lese historiene til andre:) "Kjekt" å lese at andre har dårlige dager.. osv Tusen takk:)
Harfåttprinsen:) Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Kjempe godt og ha dere og snakke med Og fint og lese hvordan dere har det å få masse gode råd,oppmuntring og alt dette gjør ventetiden mindre synes jeg
Mamma i lykkerus Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Er så enig! Heldigvis er dette mitt første svangerskap, så jeg vil komme tilbake!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Ja väldig god stämning här inne! Så koselig för in emellan stöter man alltid på en besserwisser som ska tillrätta säga allt :0) Men här kan man vara hur sur som helst - och ändå få uppmuntringar!!! Topper! 03.38 och jag är skrubb sulten - nu måste jag äta!! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå