Gå til innhold

Dere jenter er så gode å ha!! :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad for alle dere positive og hjelpsomme damer her inne på barn i magen. Det er så godt å kunne lese om alle deres utfordringer, gleder og tanker. Og få luftet det jeg selv tenker på uten å gå mann og mine barnløse venninner på nervene. Hehe. Det hjelper mye i en ensformig permisjonshverdag. Og her inne treffer jeg ingen kranglefanter eller besserwissere, bare godvilje. Kommer til å savne denne tiden her, vet at dette er mitt siste svangerskap, og det er så spennende å gå rundt å vente. :) vi har dette fantastiske til felles, og det er egentlig helt utrolig. :)) ønsker dere alle vonde rier, ukompliserte fødsler og masse søvn og kos før det skjer ihvertfall. ;) Og lykke til!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi heelt enig!! :0)

Skrevet

Herligt skrevet!! *klapper for den*

Skrevet

Signerer på denne! Et fantastisk sted å "være" :)

Skrevet

Enig med denne jeg også!

Lykketil med innspurt alle sammen:-)

Skrevet

Utrolig kjekt med støtte til alle døgnets tiden:) Kjekt å lese historiene til andre:) "Kjekt" å lese at andre har dårlige dager.. osv

Tusen takk:)

Skrevet

Kjempe godt og ha dere og snakke med :) Og fint og lese hvordan dere har det å få masse gode råd,oppmuntring og alt dette gjør ventetiden mindre synes jeg :)

Skrevet

Er så enig! :D

Heldigvis er dette mitt første svangerskap, så jeg vil komme tilbake! :P

Skrevet

Ja väldig god stämning här inne! Så koselig för in emellan stöter man alltid på en besserwisser som ska tillrätta säga allt :0)

Men här kan man vara hur sur som helst - och ändå få uppmuntringar!!! Topper!

03.38 och jag är skrubb sulten - nu måste jag äta!! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...