ballerinaen_ Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Jeg lurer på om den er gått? I går så jeg at jeg hadde en stripe med utflod/slim? Fargen var sånn ca oransje. Ikke slim med blodstriper i akkurat som jeg ser mange skriver. Kan dette ha vært slimproppen? Hadde vel vært litt rart om jeg bare fikk sånn farget utflod bare denne dagen? Har ikke hatt det før, men heller ikke etter..
mim26 Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 i forrige sv.skap lurte jeg fælt på denne berømte slimproppen, først i sv.skap nr 2 jeg skjøne d... ikke fordi den har kommet i en "klump" som mange beskriver her inne, men den har kommet som økt utflod siste 4 ukene... spurte jm i dag og hun sa at d mest normale er at den går gradvis over noen uker og ikke i et plopp med meg er de noen dager med helt tørt truse innlegg andre dager mye utflod. har heller ikke hatt spor av blod i den, med d er gjerne rett før fødselen setter i gang...
ballerinaen_ Skrevet 6. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2011 Men da er det kanskje slimproppen som har gått da? Høres helt ok ut at den gjerne går like før fødsel, da jeg er VELDIG klar til å få ut skatten
ballerinaen_ Skrevet 6. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2011 Noen med flere erfaringer?
snart3barnsmor:) Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Jeg har også lurt litt på dette... har hatt VELDIG mye utflod siste uken hvertfall, nesten hver dag... Men ikke noe farge på den... Pga mengden har jeg lurt på om det var slimproppen, men har forstått det sånn at den helst skulle vært i klump og kommet med litt farge, så har slått det fra meg... Men kanskje det er min som har gått litt gradvis også da?? Kan ikke huske at jeg registrerte mer utflod enn vanlig på slutten med førstemann, men heller ikke da kom det en klump med slim noengang...
Lillegull2011 Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Har hatt mye utflod i det siste og trodde lenge at det var slimproppen som gikk stykkvis og delt. Helt til forige helg da jeg virkelig forstod at slimproppen var gått. Var ekkel,tjukk og seig som en manet med litt brunt i, så tydelig forskjell fra d andre som kun var utflod! Alt kom ikke på én gang, men over 1 døgn ca. Etter dette har jeg hatt endel gjennomsiktig seigt slim..
ballerinaen_ Skrevet 6. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2011 Hmm.. Da blir jeg plutselig usikker igjen :-p Men hvis det ikke var slimproppen som gikk så må det jo være noe bakterielt der nede med meg? Men har jo ikke hatt noe farge på utfloden i ettertid. Skal på kontroll i morgen så får høre med jm da
Mrs. Bouquet Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 Jeg har hatt mye utflod i perioder, men tviler på det er slimproppen. Den gangen jeg såg min (et annet svangerskap) var det en hard propp. Ikke slimete egentlig, men mer en kompakt gelepropp. Gikk forresten 3 uker før jeg ble satt i gang, så det betyr egentlig ikke så mye om det er proppne som er gått eller ei.
lillemor :o) Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 I forrige svangerskap gikk slimproppen, og da var det virkelig ingen tvil. Var ikke likt som noe utflod, mer litt som aspik:p Gikk i flere omganger til meg og. Denne gangen har jeg mye utflod nå tre dager før termin, men ingen tegn til proppen...:/
Fire Diamanter <3 Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Dere vet når slimproppen har gått..... Er ikke som litt mye utflod, det er virkelig en seig slimete propp med blod. I mitt.1 svangerskap fødte jeg 3 dage etter at proppen gikk.... I mitt 2. svangerskap startet riene noen timer etter at proppen gikk..... Begge gangene gikk den når jeg var på do.....(og tissa) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå