♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 ....eller må jeg belage meg på å vente til uke 39?? Lurer litt på om det skjer noe der nede med alle disse vondtene, og skal til jordmor i morgen!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Er 4 dager (snart 5) over termin, og ingen har noensinne sjekket åpning/modning hos meg. Er førstegangs. Skal på ny time hos lege på onsdag, da blir det også bestilt overtidstime på sykehuset der jeg skal føde. Tenkte og høre med lege om han kunne sjekke det da.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Jag ska bli kollad på onsdag är då 39+4
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2011 må gjerne vente da ja....hmfr...skulle likt å visst hvordan jeg ligger an....utalmodig.com...hehe..
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Har fått tibud av jm når jeg kommer til uke 39.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Otålmodigsomhelvete.se ha ha Nu tar den dåliga humorn över - sorry!
mim26 Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 pga innfeksjonsfare osv vil de ikke gjøre d så tidlig, så sant babyen er kjempe stor eller andre grunner så man må sjekke evt strippe :S jeg vart nesten sur på jm da jeg spurte i uka 37 for jeg var så klar for d:( men hun var veldig villig t å prøve i uke 40
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2011 jeg kjenner disse siste ukene blir laange....menmen...verdt det til slutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå