Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Tok det lang tid før dere fikk varene? Jeg sendte inn bestilling fredagskveld..enda ikke hørt noe/fått noe.......men er jo bare mandag da..
kei80 Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 da får de du imorgen eller onsdag Bestiller derfra hver måned og tar toppen 4 dager.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Ok, da er det en seriøst butikk? Har betalt ser du..så kipt om jeg ikke skulle få varene....
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Veldig seriøs Jobber som stylist i oslo og bruker den butikken hele tiden Hvilket hår har du bestilt?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 hår? nei produkter til håret, har afro hår selv om jeg er norsk så håper det er bra greier.... HI
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Ahh.. er bare mest vant til at folk bestiller hår derfra, men de har masse gode produkter til hår der åsså
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Ok, føler meg litt dum nå..har sendt dem 2 email..visste ikke helt hvilken...om varene mine var sendt..men ikke fått noe svar i løpet av dagen så derfor jeg spurte her om dette var noe seriøs frisør saling! men tydeligvis så..får bare vente på produkene da..
Nedjem Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Jeg har kjøpt fra de mange ganger og de er veldig raske. Så på nettsidene at de hadde noe ferie i august, så det er jo mulig de har litt å gjøre de første dagene i september. Jeg er veldig fornøyd med servicen og produktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå