Gjest Madolyn Skrevet 5. september 2011 #1 Del Skrevet 5. september 2011 Småtroll 0-1 år er et forum hvor det startes 30+ nye tråder hver dag, og mange tråder forsvinner, og de fleste emner/problemstillinger dukker opp på nytt og på nytt flere ganger daglig. Er det mulig med noen undergrupper for Småtroll 1 (og sikkert Småtroll 1-2 og 2-3 år har vel samme problemet)? F eks søvn, ernæring, barneutstyr og generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Hei Madolyn. Takk for tilbakemelding. Jeg skjønner at dette kan bli et problem, for det er vanskelig å holde styr på alle trådene som opprettes. Nå er det sånn at vi ikke kommer til å opprettet noen flere forum på Barn i magen, med denne versjonen. I og med at vi skal over på ny server, forhåpentligvis i oktober. Men jeg tar helt klart med meg innspillet videre når vi skal se på antall forum og struktur. Om du vil være med og teste, må du gjerne si i fra: [email protected]. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå