Gå til innhold

Dere som hadde blødninger tidlig i svskapet

Anbefalte innlegg

Hvordan blødde dere? Er 5+5 og blødde litt lørdag, striper med rødt blod på papiret. I går var det brunlig utflod, små mengder. I dag morges en del blod på papiret to ganger, men så stoppet det, har hatt litt brun utflod etter dette, nå er det ingen ting. Legen sa det ikke var sikkert jeg hadde en abort, han mente det da ville komme koagler. Snakket med han på TLF, han sa jeg skulle ta kontakt hvis jeg ble dårlig (feber) og store smerter. Har hatt litt magesmerter, men ikke værre enn jeg hadde sist svangerskap. Lurer på hvordan blødninger andre har hatt, og hvordan en SA arter seg. Går det an å bruke digital test for å se om hormonmengden går ned? Testet gravid 3+ på fredag. Gidder ikke betale 1000 kr for ul, og legen vil ikke ta blodprøver ennå.

Fortsetter under...

Hei =)

Jeg hadde blødninger to ganger i begynnelsen av mitt sv,skap. Den ene gangen var det når jeg var ca 7 uker på vei. Hadde litt lyserosa blod i trusa og det rant litt tynt lyserosa blod i do. Kom også på papiret når jeg tørket meg. Blei selvfølgelig kjempe redd og tenkte SA med en gang. Jeg bestilte tidlig UL da og alt så fint ut. hjerte slo :) Hun sa at det kunne tyde på en tvilling, noe som visst er normalt? I uke 10 ca hadde jeg en liten blødning igjen. Da var det bare mere brun utflod. Nå er jeg i uke 36 :) Det er visst veldig normalt og blø i begynnelsen av sv.skapet, men er jo ubehagelig når man først opplever det :-/ Lykke til videre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...