Gå til innhold

Jada då har kvällens maserie/kynnere mm satt igång jippi - not!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det ändå hade lett till något! Är inte konstigt att det är kvällarna som är värst när denna skiten sätter igång. Men men MAX 3 veckor till...och sista graviditeten. Den som väntar på något gott...

Är så spänd på besök hos jm på ons om det blir stripping OCH om det leder till noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde deg nesten når jeg begynte å lese...

Skrevet

Gud! Jag skulle önska det var så!!! hade lätt bet 10 lappar för att få vattnet till å gå! Ha ha!

Skrevet

Hehe.... :o) Jeg forstår... Å bare så du vet det, når du har født så kommer jeg til å savne deg her. Har liksom etablert meg her i mange mnd nå, å snart er det over... ganske sprøtt å tenke på.

Skrevet

Skulle vi inte skåla på småfolk sidan? ;)

Skrevet

Selvfølgelig!! Bare vi ikke ender opp som andre småbarnsmødre å blir værende her i mange år :P

Skrevet

På 3 trimesteret? Nej strand Max 3 veckor!!!!! Ha ha! Skoja bara!

Skrevet

hehe... for guds skyld ikke. "mitt liv som evig gravid i 3.trimester" liksom....no way!!

Skrevet

Harru hört om hu som ALDRIG föda?.... Ha ha

Skrevet

hehe...ja noe sånt:D

Skrevet

trodde virkelig ting var på gang jeg odså nå...oppfattet d ikke før jeg leste kommentar nr 1...haha:D litt treg!

jeg var med jordmor i dag...hodet var festet, skubbet litt nede med skambenet for å forsikre seg, og d har resultert i konstante mensmurrunger og strålinger ned innside lår i hele dag :P og d er slitsomt, men litt godt på en gang, for da føler jeg iallefall at noe er på gang :P

hun sa også, siden jeg har termin på søndag at jeg skulle sende henne ei meld på mandag hvis pia ikke var kommet så skulle hun skvise meg inn for litt stripping :D skal til legen mandag for overtidssjekk osv, men vil bare at jordmora skal oppi "fødarheimen" :P føler meg veldig nærme mål nå og d er veldig godt!

Skrevet

Heldigen;p

Skrevet

Spännade med denna strippingen... Bara det leder till något! Vågar nästan inte skriva det men min magkänslan säger att jag föder torsdag eller fredag... Kan tro nästa vecka blir lång om inte det sker!! ;)

Skrevet

mannen skal jobbe mye overtid i helgen, trenger de ekstra kronene, så fødselen starter sikkert lørdag og er ferdig søndag så han ikke får jobbet:P d skjer gjerne når en ikke har tid :S

Lyckelig; du får bare sørge for at du har en tight timeplan og ikke har tid til fødsel de to dagene :P

Skrevet

Ha ha ja faktiskt så passar sååå dåligt imorgon för min dotter ska börja på dans kurs och jag vill vara där och se!! ;)

Skrevet

har d ikke skjedd til da får du være crazy mum og danse med :D

Skrevet

Jeg og kommer til å savne dere....

Tror slimproppen holder på å gå her:) Så da kan det jo være at det er i ferd med å skje noe:)

Ingen smerter i det hele tatt...

Mannen min er forøvrig syk ( han er aldri syk..) så det hadde jo vært litt typisk om noe skjer i natt.. Men men

Ha en fin kveld/natt:)

Skrevet

Detta kallar jag maserier!!! Har tatt måling av onda kynnere eller vad f.. Det nu är. Fick dessa min mellan 43, 32, 8, 19... Herregud!

Nej nu ska jag pröva sova blir helt deppad av detta!!

Skrevet

Sove gode:) Snart er det vår tur:)

Skrevet

God morgon! Status...gravid. Ännu en masete natt. Men det som är possitivt är att idag ska jag få se min prinsessa börja på dans!! ;)

Har övat i helgen med kläderna hon ska ha på sig... Hi hi 3 år är en fantastisk ålder!! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...