Kyosanim Skrevet 5. september 2011 #1 Del Skrevet 5. september 2011 Syns "alle" på FB poster innlegg med type " 38cm 7min". Hva i all verden er dette?? Skjønner ikke noe jeg. Noen som kan forklare dette "fenomenet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Gustava Skrevet 5. september 2011 #2 Del Skrevet 5. september 2011 Tror det er noe sånt som skostørrelse og hvor lang tid man bruker på håret om morgenen. Ser aldri helt poenget med sånne statuser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venja Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Var snakk om dette i lunsjen i går. Skostørrelse og tid man bruker på håret i morgen. Skal visst nok ha noe med en brystkreftkampanje som startet for et par år siden i USA å gjøre.... Dette skal vekke nysgjerrighet slik at en kan snakker om brystkreft, visst nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Gustava Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Får ikke meg til å snakke om brystkreft, men det er vel flott om noen skulle få den assosiasjonen etter å ha sett en status som sier 38 cm 7 min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå