Snuppi snella<3 Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 har masse masse vonde menssmerter om natten. gjør det noe? babyen er og blitt mye roligere. er 37+4.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Jeg har og merkbare menssmerter kun på nettene... snålt det der at det er nattes tid det "skjer" ting. 37+3 her og det har holdt på ei uke ca, modning mener jordmora mi.
Snuppi snella<3 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2011 ja samme her, utrolig irriterende. var ikke sånn me de to andre
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Hadde heller ikke dette me nr1, å det er så mye nye ting i dette svangerskapet.
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Har faktisk fått en forklaring på hvorfor ting er slik, å hvorfor de fleste fødsler slår inn om kvelden/natten. Var et eller annet med noen hormoner som ble utløst når man slappet av
Snuppi snella<3 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2011 men gjør det noe om hun er roligere i magen så lenge eg kjenner hun?? syntes det er veldig vanskelig dette!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Har slitt länge med detta dessvärre. Men kan säga att både Föden och jm säger det är helt tryggt att ta paracet så man får slappat av!
Light of my life Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Jeg plages også med dette. Menssmerter om natten/tidlig morgen. Trodde nesten det var rier på gang her om dagen siden det kom i "tak" men så ga det seg etterhvert.... Rare greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå