Gå til innhold

Snorking....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen gode råd fra dere. Jo lenger ut i svangerskapet jeg kommer jo mer snorker jeg. Har bare 37 LANGE dager igjen. Jeg holder både samboeren og meg selv våken av snorkingen. Er så sliten av å ikke får sove så godt og er helt ødelagt på jobben, men skal holde ut de siste 11 arbeidsdagene.

Har prøvd med nesespray og ligge høy. Snoker samme åssen jeg ligger om det er på rygg eller side. Helt håpløst...

Noen som har andre forslag til meg? Villig til å prøve det meste nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som har hjelp for min del er å føde. Det kan også hjelpe å kaste mannen ut av soverommet. Da slipper du å stresse med at du holder han våken. Men kanskje blir det så uvant at du sover enda mer urolig.

Skrevet

Melder mig in i klubben!! Ligger på sidan och snarkar som en vuxen överviktig mann!! Gud sååå sexigt!!! ;0)

Skrevet

Så godt å høre at det er flere som sliter med det samme. I natt gikk det bra. Gubben måttte legge seg før meg i natt og da våknet han ikke. Da ble jeg liggende våken alene...

Tror nok vi får invester i en sovesofa som vi kan ha på kontoret!

Skrevet

Ha ha det är just det min sambo säger. Somnar du innan mig - då kam jag bara glömma att sova... Sexy!! ;)

Skrevet

hehe, kjenner meg igjen hær. samboeren min sier jeg har begynt å snorke. siden jeg ikke har merket det selv nektet jeg å tro på det. en natt hadde han tatt lydopptak av det, og jeg snorket som en mann!=P

du kan be mannen din om å løfte litt på haken din hvis han hører du snorker. da får man frie luftveier og du slutter faktisk å snorke, helt til du snur litt på deg igjen da=P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...