Busy_bee Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Sitter og hører på lillemannen som jamrer seg i søvne av den tette nesen. Innimellom våkner han med et vræl når han er så tett at jeg må inn og gi ham saltvannsdråper. Så langt har jeg hevet hodeenden på sengen i håp om at det letter litt på trykket. Har dere noen gode tips om hvordan en hanskes med babyer med forkjølelse? :-)
kinaputten Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 saltvann og å heve hodeenden er helt riktig det. har du nesesuger? Jeg kjøpte nesedråper for baby med virkestoff i, i vinter da det stod på som værst med fryktelig tett nese. Nå vet jeg ikke hvor gammel gutten din er, men jeg kjøpte noe som heter chest rub for babyer hos Boots, vet ikke om det finnes i Norge, men det hjalp også med å åpne luftveiene. God bedring fra to forkjølete sjeler
Flaggermusa Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Ammer du? Morsmelk i nesen gjør susen
Busy_bee Skrevet 6. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2011 Takk for tips. Har nesesuger, men synes liksom ikke det virker noe særlig. Han virrer vel litt for mye med hodet. :-) Og jeg skal høre med min kjære som er ute og reiser om han ikke kan se etter andre nesedråper og chest rub. :-) tror ikke vi får sånt I Norge. :-) det kan jo hende det virker. :-p synes de er litt vel restriktive her hjemme. :-) God bedring til dere også.
Busy_bee Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2011 Ja, fikk samme tips av en venninne I går kveld, så pumpet ut litt og brukte I natt. Illsint liten mann, men det virket til å ha grei effekt. :-)
kinaputten Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 droppene???????? hm febern går meg til hodet, kan ikke skrive..... dråpene
Busy_bee Skrevet 6. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2011 Ah, kanskje jeg kan finne dem på apoteket her da. Jeg skal ta meg en tur og se. :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Anbefaler Nazamer saltvannsspray på det varmeste! Veldig god pumpe, slik at det spayes langt inn, og med bløtgjørende middel som gjør at den funker bedre enn tilsvarende sprayer jeg har prøvd før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå