gravd igjen :) Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Kanskje litt treg å oppdatere, men jeg fødte en helt perfekt liten jente 24.August 3440 gram og 50 cm. Natt til 24. august kl: 01.00 gikk fostervannet, men ingen rier, ble innlagt i 6 tia på kvelden den 24.Aug siden det kl:01.00 på natten ble 24 timer siden vannet gikk og jeg da måtte settes på antibiotika intravenøst. Kl: 21:55 begynte det med smårier, ringte på og ble da flyttet til en fødestue. Kl: 22:15 ble jeg undersøkt, 5 cm åpning og hodet var langt oppe så dette ble å ta tid sa jordmora.... Kl: 22.42 lå gullet mitt på magen hun fikk det super travelt, rask fødsel, men fyrsj så intenst den siste halvtimen var. Jordmoren dro henne ut på en pressrie Nå koser vi oss, og vi har fått en flott datter, med et enormt sovehjerte <3
gravd igjen :) Skrevet 5. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2011 Ønsker der alle sammen lykke til med fødselen
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Herligt!! Grattis med baby ) kos dere masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå