Svimå Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 God kveld! Er det noen her som har vært gjennom fryseforsøk? Har aldri prøvd det selv, såå veldig nytt. Reiser til DK i morgen for å få satt inn egg på onsdag. Er i naturlig syklus, veldig rart å ikke ha tatt noen medisiner.... Noen erfaringer rundt fryseforsøk??? Er utrolig nervøs og engstelig for hele greia. Ble gravid med vanlig ivf i november, men på UL i uke 18 fant de alvorlig ryggmargsbrokk, og svangerskapet måtte avbrytes. Har vært noen helt forferdelige måneder, så kjenner at angsten begynner å bre seg i kroppen igjen nå. Vet at jeg kan bli gravid, har også lykkes på tidligere IVF, har en datter på snart 5 - men nå er også angsten for gjentagelse på ryggmargsbrokk der.... Ønsker dere alle lykke til, uansett hvor dere er i prosessen!
shalin Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Jeg har hatt både fryseforsøk i naturlig sykus og i styrt syklus. De setter jo inn som vanlig,men som du skriver så slipper du jo medisiner i etterkat,utrolig deilig! Krysser fingre og tær for deg,masse lykke til:-)
Gjest Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Hei! Jeg ble gravid på fryseforsøk i styrt syklus. Første frys etter første ferskforsøket. Har ei nydelig ICSI prinsesse Måtte jo ha litt hormoner men ikkeno sammenlignet med ferskforsøket. Ønsker deg masse lykke til
Merete 33 Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Hei hei! Jeg (vi) har en nydelig IVF-frys gutt på 8 mnd! Egget ble satt inn i naturlig syklus!! Godt å slippe medisiner! Skjønner angsten din, og går forsøket bra får du noen vanskelige uker og mnd fremover. Når du (dere) nå prøver igjen betyr jo det at dere fortsatt har håp, og da er det verdt å prøve uansett! Vi er igang med søskenforsøk nå. Har ikke flere egg på frys, så kjører full pakke nå. Uttak og innsett neste uke (forhåpentligvis!) UL til fredag! Lykke til! Det finnes mange eskimo-gutter og -jenter der ute!
Lillatante Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Jeg er igang nå i naturlig syklus og er også spent. Egget mitt var visst litt "rufsete" så har ikke så høye forventninger. Spent på om det overlever opptining. Deilig å slippe hormoner om forsøket ikke blir noe av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå