babbicharm Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Hei Som overskriften sier så spiser ikke guttungen min middag... Alt av morran grøten , fruktmosen og kveldsgrøten sluker han i seg uten problem. Føler jeg har prøvd alt, er det noen her son har råd å gi til meg?
kinaputten Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 gir du fra glass eller hjemmelaget? Vil han kanskje heller spise selv, pjuske i seg litt kokt pasta, gulrotsbiter etc? Skrev et svar i en annen tråd hvor babyen ikke vil spise og der skriver jeg om hvordan jeg noen ganger må distrahere lillemann for å få han til å spise. Er det tenner på gang som gjør at han kanskje ikke vil tygge?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 har ikke noe kalrt svar, men en nabogutt her spiste ikke brød før han var 2 år!!!! Han bare ville ikke ha.....men når han var blitt såpass stor, så hna andre barn spise og da løsnet det litt:) Nå er det middag hos dere da, her var det brød. Men tror noen ganger man bare må tilby, og gjenta det hver dag kanskje. og plutselig en dag vil han kanskje ha.... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå