Gå til innhold

Til Madolyn:)

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/babyprodukter/SCD600/philips-avent-video-babycall

Vi kikk denne i gave, og har brukt den kjempe mye. Sover Mini litt urolig, slipper jeg å gå inn på rommet og kanskje vekke han helt. Når han sover opp på rommet sitt på dagtid, følger jeg med han fra 1. etg.

Men jeg har sett den billigere andre steder, rundt 1100-1200,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, den ser superfin ut! Og så bare noen hundrelapper mer enn vanlig babycall :) Dersom man finner den for 1100-1200 kr altså ;) Skal høre med gubben her :) hehe

Skrevet

ja, den er jeg veldig veldig glad i:) Er noe med å se han på skjermen når han ligger og sover. Våkner jeg på natta og lurer, snur jeg meg bare og ser og blir beroliget:)

Og ikke tenk på slanking, kjære deg. Tror kroppen din trenger det lille ekstra den har. Og ikke nå mens du ammer. leste på en annen tråd om besøket på helsestasjon, fin vekt på en deilig gutt:)

Ei på barselgruppen min fikk beskjed om mindre pupp og mere mat. Men da var hennes gutt blitt 7 mnd. Han var 68 lang og veide da 9500:) Hun ble kjemp lei seg og trodde jo at amming var det beste. Synes det er dårlig av hs å si sånn når han er sunn og frisk!!!!!

Jeg hadde gått ned 5.2 nå den første uken, og er fornøyd med det:) Vet jo at dette er mye væske og det er nå jobben begynner....hehe:)

Skrevet

Ja, de første kiloene er alltid de letteste å bli kvitt :)

Ja her skal jeg bli mye mer strikt på å holde 3 timer mellom ammingene, nå har jeg lagt ham til brystet gjerne etter 2,5 t når han begynner å bli grinete, så kan jo helt sikkert drøye det litt mer nå... Er jo litt lettere nå som han endelig har begynt å sove mer enn 9-10 timer per døgn også <3

9500 + 68 cm, ååå det må ha vært en utrulig rund og mjuk liten gutt <3 Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...