tyr 78 Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Hei. Jeg hadde en fsh verdi på 10,3 på 2 mens dag. Vi har et barn på 4 år fra før som ble til uten problem og nå har vi prøvd i 2 år uten hell. Legen fortalte at fsh verdien var noe forhøyet og at dette kunne være årsaken til at jeg ikke har blitt gravid. Er det flere som har hatt det samme? Har dere blitt gravid med ivf? Er det gode sjanser for å oppnå graviditet med forhøyet fsh verdi? Skal på forsamtale 15/9 på riksen, noen som har erfaring med hvor lang tid etter denne samtalen man må regne med å vente? På forhånd takk for svar
Ster IL Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 FSH svinger opp og ned. Min har vært mellom 7.7 og 18. Førstemann kom uten forsøk etter 12 års ventetid. Hadde så tre ivf forsøk uten hell, dårlig med egg. Hadde så ett forsøk med eggdonasjon hvor det ble tvillinger:) Med en verdi på 10,3 bør du få ivf i det offentlige. Jeg hadde 18 ved utredning og måtte gå privat, legen mente at Riksen hadde en grense på 15. Masse lykke til.
HH72 Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Jeg ble gravid på 1. IVF- forsøk m FSH på 15. Hadde også elendig AMH. Så det er fullt mulig! (riktignok endte svangerskapet med SA, men det hadde ingenting m FSH å gjøre). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå