JKatrine Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Vi kan velo si at vi er godt igang, og vi prøver oss på insiminasjon først - alt er "normalt" med oss, blir bare ikke gravide. På torsdag og fredag skal vi ha selve insiminasjonen, de sier at bare 20 av 100 blir gravid...syntes dette var vel lite, er det ikke? Eller erdet noen som har vært meget heldig iforhold til dette? Takknemelig for alt av svar
KLP <3spire<3 Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Jepp, 6 turer til Storken, 3 graviditeter, dessverre endte alle 3 i spontan abort før uke 12. Så fikk vi innviliget IFV i Norge, Haugesund sykehus og ble gravid, men fostervannet gikk i uke 19 og den lille pia levde i en uke uten forstervann, men så stoppet hjertet. Og jeg fødte henne etter 20 fullgåtte uker. Det er dessverre sånn at jeg og samboeren min har gått fra hverandre. Men jeg vil fortsatt ikke gi opp å få barn og kommer til å reise alene til Danmark. Da kommer jeg til å prøve å bli gravid gjennom IVF, det er mye større sjans for å lykkes med IVF. Men så er det MYE dyrere enn insiminasjon. Men for å si det slik, men alle utgifter som hører med å reise 6 turer, så hadde jeg/vi heller valgt IVF fra begynnelsen. Men det er jo umulig å vite i forkant!!!! Vet om folk som lykkes på 1 eller 2 forsøk. Jeg kjenner et par som har 3 barn, insiminasjon ved Storken. Nr 1 satt etter 1 forsøk, nr 2 satt på 4 forsøk og nr 3 satt på forste forsøk. 6 forsøk og 3 barn! Det er jo det som er, umulig å forutsi. Uansett, masse, masse lykke til :-)
JKatrine Skrevet 6. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2011 heia og takk for svar, dette blir ihvertfall spennende Lykke til i Danmark
lillefrø. Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Ble gravid på forsøk nr 1, men endte i SA. Ble gravid på nytt første EL etter SA, er nå i uke 8 :-)
JKatrine Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2011 nå kjenner jeg det kribler litt i magen hehehe Tusen takk for svaret OG gratulerer med nurket i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå