Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Hei! vet ikke om dette forumet brukes til å lete etter arve klær?! Men jeg har akuratt registrert meg på dinbaby,å gleder meg til å bli kjent med folk her Jeg lurer på om det er noen snille gode mennsker der ute som vill arve bort litt klær? synes nemlig det er kjempe flott! her ei jente på 2 år, som bruker str 92-! Jeg er nå gravid og ønsker meg masse baby tøy, alt av interesse. spesielt Ull. Babyen ventes 18 januar ;D
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Kan du ikke signere med nicket ditt? Syns det er en uting å tigge etter klær her inne!
Kortslutning Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Hvorfor er det en uting å "tigge" etter klær her inne? Noen spør etter råd, mens andre spør etter klær. Synes det er helt greit at noen spør etter klær jeg. Ikke HI forresten!
Zabina Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Det er med et uhell at det har kommet anonymt ut... charlotte er meg.. nice mitt er Zabina etter eldste dattern min! FREKK? tigge etter klær?? beklager da.. bruker denne siden til og rådføre meg med andre foreldre. å ja jeg spurte om noen vill arve bort klær, er jeg en tigger da? Du er jammen frekk som klarer å ta deg tid til å slenge en sånn kommentar. Jeg synes det å arve er en super bra ting,Å jeg har masse jeg kan arve bort tilbake el til noen som trenger! kansje DU vill arve da el??? Blir litt lei meg jeg, når folk lirer u av seg sånn... men noen må jo oppføre seg der etter også!! Men du har vell så masse at du bare kaster og kjøper... sorry barnsligheten her.....
Zabina Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Ja kan ikke se så mange feil med det! Det er jo flott at klær kan brukes omigjen
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Zabina. Ikke bry deg om personen over her som syntes det var å tigge etter klær. Og i allefall når det er en person som ikke klarer å stå for sine meninger med å vise sitt eget nick! Ser du er ny her inne, og det jeg vil nevne for deg er at det finnes noen usympatiske mennesker her inne. Men de er det bare å overse! Det finnes veldig mange sympatiske og bra mennesker også. Jeg har dessverre ingen klær å arve bort (enda) da vi er prøvere og ikke veit hva nestemann blir. Lykke til anyway
Gjest Trollmor og trollungene ♥ Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Hadde det ikke vært fordi jeg er gravid igjen selv, så skulle jeg gjerne "byttet" med deg. Har en jente som går over på str 92 nå, men trenger dessverre babyklærne selv til den nye som kommer i februar;) Håper du finner noen som vi bytte/arve, og sier som andre her; blås i stygge kommentarer. På de forum man kan være anonym så er dessverre for mange som bare slenger dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå