Rødhette <309+<312 Skrevet 5. september 2011 #1 Del Skrevet 5. september 2011 Har forsåvidt begynt og tenke på sko til vinteren for småen som er 2år. Vi gjør nok som i fjor, viking goretex sko som vintersko, også dockboots som sko nummer to for slaps og regnfulle, kalde dager. Cherrox syns jeg blir for stiv og gå med på mini og de blir fort klam oppi. Men så så jeg noen Sorel sko, men tåler de slaps og regn tro? Hva med dere andre, hvilke sko velger dere på deres små i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
auro Skrevet 5. september 2011 #2 Del Skrevet 5. september 2011 Har også en på 2. I fjor hadde vi Superfit. Veldig fornøyd med de, så kan nok bli det i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fire småtroll Skrevet 5. september 2011 #3 Del Skrevet 5. september 2011 Har alltid hatt Ecco eller Viking gore-tex til ungene her, og er veldig fornøyd med begge deler. Så det blir nok det i år også. Jeg venter og ser hvilke som kommer på Ta 2 og betalt for 1 - tilbudet til Skoringen, de pleier alltid ha slikt tilbud ved sesongbytte. Med fire barn å kjøpe til er det greit å få litt redusert pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sprelle Skrevet 5. september 2011 #4 Del Skrevet 5. september 2011 dock boots og sorel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serepta Skrevet 5. september 2011 #5 Del Skrevet 5. september 2011 Synes Ecco er for kalde, så det blir Viking gore tex til begge ungene i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marianne3108 Skrevet 5. september 2011 #6 Del Skrevet 5. september 2011 Har ei frøken på 5, blir nok viking goretex og sorel i år også... Er kjempe fornøyd, sjelden hun er våt eller kald på beina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. september 2011 #7 Del Skrevet 5. september 2011 Her skal alle få Dock Boots. Kjøper den varianten med gummi helt opp. Han på 8 skal få Sorel for første gang i år. Han fryser alltid på beina, og hører masse skryt av dem, så da prøver vi disse i år: http://www.brandos.no/sorel/yoot-pac-nylon-nc1785-409-nautical-bluecastlerock/a36837 Han på 4 skal få Lynet McQueen fra Sparkjøp. Har hatt god erfaring med lignende sko derfra før. Og Lynet er jo helten da! http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_24/PID-311105(SparBase).aspx Lilletuppa på snart 2 skal ha et par Viking-sko hun har arvet av sin tremening. De ble kjøpt litt knappe, så de er nesten ikke brukt. Ligner på disse: http://www.vikingfootwear.com/default.aspx?aid=9168930#product=9189903&category=9088856*0*&page=3&freetext=default&action=product Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3småtroll♥ Skrevet 5. september 2011 #8 Del Skrevet 5. september 2011 Her passer lilleknott sine viking og dock boots fra i fjor så da er jo valget enkelt:) Kommer vel ikke til å passe hele vinteren, men enn så lenge har han samme str som i fjor. Jentene vet jeg ikke enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny vestfold Skrevet 5. september 2011 #9 Del Skrevet 5. september 2011 jeg har goretex joggesko,som min 8 åring bruker på regnværs dager nå..og til vinteren blir det gortex fjellstøvler,har brukt det de siste 3åra,samt vind bukse og vindjakke som er vantette i stede for regntøy,og på kjølige dager har vi ull innerst,hun er aldri våt... jeg har slutta å kjøpe regntøy og gummistøvler,da det er ødelagt føre det har gått en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette <309+<312 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 6. september 2011 Takk for mang svar :-) Ecco skoene blir for smale til gutten vår, vi hadde viking goretex sko til han i fjor og var veldig fornøyd, så det skal vi ha som vintersko i år også. Vi går nok for dock bootsene som sko nummer to, så de hadde tilbid på coop obs på de til 199 kr. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ksenia & Anjem Skrevet 6. september 2011 #11 Del Skrevet 6. september 2011 viking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvamamma Skrevet 7. september 2011 #12 Del Skrevet 7. september 2011 Blir Ecco eller Viking til begge. Tror det blir Ecco fordi de er litt lettere enn Viking. I tillegg blir det Viking Thermo. Vi prøvde Dock boots i fjor. Har to barn som har sterk tilterkning til vanndammer og de lakk som ei sil.. Tar ikke sjansen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå