Gå til innhold

Hvordan symptomer har dere? :))

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med min første spire i magen (som overhode ikke var planlagt) og har så UFATTELIG mye symptomer.

Ifølge legen som jeg var hos i dag er jeg ca 5+0 på vei. MINST.

Og her sitter jeg med "heldags"kvalme, smågulping, kviser utover hals/rygg/skuldre, stygga på leverpostei, opplåst mage og murringene har holdt på i 2 uker i strekk + endel stikkninger.

Er på do oftere enn det er reklame på tv, og det kjennes ut som puppene har fått seg en god omgang juling!!

Synes det er fantastisk at jeg faktisk får kjenne at ting forandrer seg så mye! :))

Så jenter/damer.

Hva slags symptomer har dere?

For meg som førstegangsfødende syns jeg det er spennende å høre om! Kanskje jeg får noen nye symptomer etterhver! :)))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143546075-hvordan-symptomer-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du plages virkelig, hva? Men det er gode tegn egentlig, så noe positivt er det i all elendigheten ;) Jeg er bare litt kvalm av og til, litt stikkinger, litt svimmel og puppene..ja fyyyy f***!! så det så.... :P og mye tissing ja :P og sånn mensensmerter i korsryggen vet du, ikke noe særlig..

Første gang for meg også forresten, termin 19 april foreløpig :) blir nok framskyndt etter UL men det er enda lenge til.. er 7+4. :)

Gratulerer forresten :)

Er utrolig hva et svangerskap gjør med kroppen!

Jeg er 4+1 og fant ut at jeg var gravid i går.. Men vært konstant kvalm siden torsdag, sliter skikkelig når jeg sitter på bussen. Tisser oftere enn vanlig og det stikke i livmoren og lysken. Livmoren kjennes også støl ut og jeg har illing i underlivet. Puppene har blitt vonde i dag, nesten litt sånn pms pupper.. Gleder meg til kvalmen er ferdig og til jeg får baby mage :)

Jente 18. Gratulerer så masse til deg også!! :)

15.05.11, vi får håpe at du blir sånn som meg med litt stort mage tidlig :)) Jeg har allerede fått den lille "baby runde" formen på magen ol.

Men det ligger i familien, og det er bare et godt tegn så!

gratulere med din første spire :) jeg hadde også utrolig med symptomer sist jeg var gravid.. Denne gangen har jeg litt kvalme, stikkninger til tusen! halsbrann og utrolig trøtt...springer på do på nettene.. sykt ømme bryst.

Jeg er bare 4 uker ca på vei.. følge mens så er jeg snart 5 uker på vei.. så spennende å se hva som skjer videre..

Gratulere så masse til dåkker alle :)

d hær e min andre onge å sællom d ikke e så længe sia æ va gravid, så hadde æ helt glemt kor mye æ egentli va plaga. men tru mæ æ har funne d ut nu :P

nu klare æ knapt nåkk røyse mæ opp untatt æ svime av, e så sykt trøtt å slitn hele tia. bøtta hæng konstant rundt halsn å mensmurringen plage live av mæ. hadde enda ikke blitt kvitt bekkenløsningen sia sist gang, så nu e dn værre en før. kald svette hele tia og kokvarm døgne rundt. men alt i alt har æ d helt fantastisk :) e smørr bli fra mårran til kvell :) så kan ikke klage :) føle at æ leve ;)

Annonse

Gratulerer med første spire!

Dette er mitt tredje, og jeg har så og si ingen symptomer annet enn at mensen ikke kommer og at testen var positiv... Puppene er hverken ømme eller større, jeg er ikke kvalm (det var jeg ikke med de to første heller), ikke særlig trøtt om kvelden. Men jeg har lyst på nektarin hele tiden, fryser stadig og føler meg oppblåst i magen.

På en måte er det deilig å slippe kvalme og sånt, for da er det lettere å skjule graviditeten på jobb osv. Men samtidig er dette første trimesteret så kjedelig fra før, og uten symptomer går det enda saktere...

Lykke til videre, kos deg med symptomene, det er jo bare tegn på noe godt! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...