lillesmil Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Hei, jeg har funnet ut at den perfekte pappagaven til min kjære samboer er en bæremeis. Han snakker til stadighet om at han gleder seg til pappaperm neste høst da han og den lille tulla visstnok skal på tur i skogen hver dag Er det noen av dere som har peiling på hva jeg burde se etter? Har sett en Bergans til ca 2000 kr, men aner jo ikke helt hva jeg skal se etter. Samboer er 193 høy og det stod på den at den var for de mellom 165 og 190. De i butikken sa at den var fin til han på 193, men de kunne kanskje heller ikke si noe annet. Er det andre ting jeg må tenke på for å finne den perfekte bæremeisen? Råd tas i mot med takk
Tuddeli Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Ikke så mye erfaring på området, men vil i at jeg synes det hørtes ut som en helt genial pappagave uansett! Vi har en fra Bergans som har fungert godt her. Mannen min er 183 cm høy. Lillegutt har sovet mange timer i den meisen, og de var masse ute da han hadde pappaperm, det båndet de utviklet da under turer i skog og mark har de ennå. :-) Vi brukte den masse denne sommeren også, nå er poden to år og sitter fortsatt like fint i den. Det beste hadde sikkert vært om mannen din kunne være med å prøve litt forskjellig typer, er jo viktig at den er god å bære for han. En ting vi har hatt stor nytte av er "taket" som beskytter for regn, men det kunne med fordel vært designet enda bedre, det er ihvertfall på den vi har åpent bak, kunne gjerne vært en kappe eller noe som ledet vannet helt unna sekken. Nå har vi gått mye i ruskevær vi da, men sjekk ihvertfall at det er ordentlig regn/solbeskyttelse, vi bor tross alt i Norge....hehe. Nok en gang, flott pappagave! Lykke til!
lillesmil Skrevet 5. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2011 Takk for veldig hyggelig svar. Har grublet en stund nå på hva jeg skal kjøpe til han. Han har vært helt fantastisk i svangerskapet og vet at han kommer til å bli en superpappa, så har liksom lyst til å sette litt pris på han også. Jeg tenkte drøye så nærme termin som jeg tør for at han skal kunne bytte den om den ikke passer. på g-sport der jeg så den hadde de 30 dagers åpent kjøp, så må times, hehe Ellers igjen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Lykke til med din innspurt!
lillesmil Skrevet 7. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2011 Ingen andre som har noen gode tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå