Gå til innhold

kan noen fortelle litt om brystene i graviditen?

Anbefalte innlegg

er blitt meget nysjerrig på hva som fåregår i kroppen for tida, og dette med brystene er jo en stor del av det.

er så mye man lurer på, hva er den blanke væska som kommer ut? når ca kommer det melk i dem ? hvor mye er det ca normalt at brystene vokser? har ganske små bryster fra før, er en A, er en liten B nå, mn merker det vokser og styrer enda, ømme og det strekker inni dem på en måte..er uke 21+4 nå..

noen som kan litt om pupper her så kan forklare litt...

Fortsetter under...

Hei, vet ikke om jeg kan svare deg så godt på alt, men jeg kan prøve :) Det blanke som kommer ut er nok den første råmelken som kroppen produserer, råmelk er det som kommer før den første ordentlige melken. Noen får melk senere i svangerskapet, mens andre begynner melkeproduksjon etter at babyen er født. Jeg fikk råmelk rundt uke 23-24 forrige gang jeg var gravid, og melken var på plass når jenta ble født. Denne gangen kom råmelken tidlig. Husker ikke helt hvor tidlig, men jeg lakk da jeg så svigerinnen min ammet datteren sin, og da var jeg 14 uker på vei. I forhold til hvor mye de vokser er nok dette veldig individuelt, noen vokser mye andre lite. Jeg var en 75B, før jeg ble gravid med førstemann, men endte til slutt på en 75DD. Denne gangen blir jeg nok enda større, fordi de 75DD bhene strammer nå. Er 20+4 i dag. Det er mye fettvev og melkekjertler som skal få plass inni puppene :) Ellers blir jo både brystvortene større og det brune feltet rundt brystvortene mørkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...