Gå til innhold

Prøver jeg også: noen som har jobbet for Manpower eller annet bemanningsbyråd?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om stilling som personal og salgskonsulent. Har ikke fått lønnstilbud enda og er veldig spent på hva de tilbyr. Lurer også på hvordan denne jobben er. Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Det var da en utrolig kombinasjon av titler?

Har du fått jobb i manpowver eller gjennom manpower?

har bare erfaring med litt jobb gjennom manpower. Greit nok.

Har jobbet flere år gjennom bemanningsbyråer, og er veldig fornøyd. Noen oppdrag har vart i kun et par uker, mens andre har jeg hatt i et år. Har aldri vært noe tull med lønn, kontrakter eller andre ting.

Skjønte ikke helt jeg, skal du jobbe på kontorene til Manpower, eller har Manpower skaffet deg et engasjement hos en annen arbeidsgiver?

Det er dårlig betalt å ta engasjementer gjennom vikarbyråer, firmaet som trenger deg betaler en sum til vikarbyrået også får du en del av det beløpet (resten tar vikarbyrået for å formidle arbeidskraften). Dermed får du dårligere betalt for jobben enn de som er fast ansatt i bedriften du har fått et engasjement hos.

Men å jobbe gjennom vikarbyrå er en grei måte å få kontakter på, plutselig får du tilbud om en fast jobb et sted du har "vikariert" og vips har du ganske mye høyere lønn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...