Gå til innhold

Til alle som venter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva holder dere på med om dagene??? Jeg har fått dagen til og gått fort fra permisjonen og frem til nå.. men nå har jeg vasket klær til prinsen,vasket leiliheten x antall ganger,bakt forskjellig og fryst ned, strikket et teppe til gutten, lagd fine dikt/vuggeviser på blå papp og rammet inn, skrubbet hele kroppen,lest blad,bøker... ja har gjort masse.. og Nå 14 dager før termin har jeg ingenting og fylle dagen med... Og nå må jeg si jeg VENTER og VENTER på og få fødselen overstått, å få møte undret...

Har hatt masse lure smerter og kynnere.... Og bare det er slitsomt :/ men det kan nå ha sin posetive effekt all denne smerten... Jeg vet ikke,er førstegangs....

Ha en fin dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditto.. 4 dager på overtid her, å kjeeeder meg! Så håper noen kommer med mange gode forslag!

Skrevet

Her er hele huset vasket (inkl. vinduer!), barnerom pusset opp, toalettet pusset opp, klær og utstyr vasket, brettet etc.

Jeg lager hver dag lister over ting jeg ønsker å gjøre/få gjort fremover slik at jeg ikke bare sitter å blir gal av å vente. Nå har vi arvet 8 gamle stoppede stoler som jeg pusser opp. Jeg har som mål å fjerne trekk og stifter på en stol om dagen (noe som tar en halv evighet). Jeg er dog avhengig av min mann som må fjerne maling og male dem på nytt, så han syntes jeg er litt for effektiv ;) Snart er de første klare til å få nytt trekk og knapper etc. Trives med et sånt prosjekt nå, for det er noe jeg må bruke masse tid på, men som ikke er noe stress å få ferdig.

Skrevet

Jeg leser og leser og leser. Er en lesehest og det blir nok ikke allverden med lesing når lillemor kommer i hus.

Om jeg orker så vasker jeg. Bruker relativt lang tid på middagen ifht normalen. Ser en del serier på nett osv.

De få dagene jeg orker treffer jeg venninner som er hjemme i perm eller som venter på samme tid som jeg. I det siste har jeg vært utslitt av sykdom og maserier så det begrenser seg.

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe inn litt garn og noen strikkepinner ganske snart og strikke ammeinnlegg. Det er jo så himla dyrt, også er det jo litt stas å strikke selv også!

Ellers går dagene til rydding og vasking.

Har hele 5 uker igjen da ;)

Skrevet

Jeg er hjemme vanligvis, og kjeder meg sjelden. Men nå som det nærmer seg termin er jeg bare i ventemodus. Er rastløs og får ikke sove. Kjenner hele tiden rier som jeg gjorde helt i begynnelsen av forrige fødsel, men det viser seg at det ikke det. Er nok bare litt sliten i rygg og hofter. Holder på å tørne her. Det er alltid noen skuffer og skap jeg kunne tatt for meg, sortert og kastet, speil jeg kunne vasket og vinduer pusset. Hjernen vil, men kroppen er for treg. Er egentlig bare forvirret og fjern. Sosial har jeg heller ikke lyst til. Har blitt mye nettshopping i det siste, og tusenlappene renner ut. Håper det gå over når babyen kommer ellers bør jeg nok vurdere profesjonell hjelp =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...