cessa81 Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Den berømte proppen, el deler av den gikk forrige uke. Hadde veldig mens murringer hele dagen med ordentlige tak. Men ga seg på kvelden. Har kynnere omtrent kostant gjennom hele dagen, mange av de slik at jeg må puste meg gjennom de, og kjempe øm i skambenet, så er vondt å gå. Har veldig nedpress og snuppa ligger langt nede i bekkenet. Hun er og blitt veldig rolig di siste dagene, men de gangene hun rører på seg så får jeg disse berømte "kniv" stikkningene der nede =) Bekkenet blir bare vondere og vondere og, så det låser seg når jeg gjør visse bevegelser =( Skal ikke til jm før fredag, men kan ikke skjønne noe annet enn at noe må være på gang, huff. Klarer ikke se for meg at jeg skal gå sånn i 4uker til.... . Hmmmmm............
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Som jeg skulle skrevet det selv...utenom at proppen min har ikke gått...Håper på en som vi komme ut litt før...MEN belager meg på å gå 26 dager + til! Gikk 12 dager over med første! Får håpe det er noe på gang med deg...er det første?
lillesmil Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 27 dager igjen her og har det veldig likt jeg også. Har ikke sett noe til noen slimpropp, men ellers er jeg der. Men jeg forsøker tenke positivt og belage meg på å gå noen uker til selv om jm sa hun trodde hun kom til å komme før termin. Bare fire dager igjen til termin også... puh! Føler meg heldig uansett som snart er der og skal holde den lille tulla i armene!
lillesmil Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 fire dager til permisjon skulle det stå
lillesmil Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Fire dager til permisjon skulle det stå
81-Mamma<3<3 Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Me too.. 26 dager til menstermin (som jeg tror på og det kjennes jo ut som hun kommer hvert øyeblikk.... Kynnere, nedpress og vondt over alt. Ingen slimpropp, men det hadde jeg ikke sist heller. Forrige jente kom 8 dager før menstermin, så jeg satser på å få før denne gangen også Men det er vell litt for tidlig enda? Tror ikke det er mange som føder så lenge før termin. Må nok belage oss på et par uker til iallefall.. Utrolig mye vondere denne gangen synes jeg! Kan jo ha en sammenheng med at det er ekstremt slitsomt med en hyperaktiv 2åring i tillegg da...
lillesmil Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Kanskje typisk for oss 81 årganger ;o) Ser dere er det, jeg er også det. (skal forsøke poste denne kun en gang og riktig nå)
cessa81 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2011 Ja kanskje det er det =) Dette er barn nr 3, har en gutt på 3 år som krever sitt om dagen. Så gleder meg til å få igjen kroppen, og klare å løfte osv igjen. Har gått over termin med begge gutta, men da har slimproppen gått når fødsel har startet. Vet ikke om jm vil sjekke engang, men håper og krysser fingrene for det. Tenk om jeg er moden og klar?? Wææææ =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå